Модель готовности учителя к работе с одаренными учениками АВ Яковина Одаренный ребенок, 20-28, 2011 | 54 | 2011 |
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України) ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 16 | 2021 |
Методика діагностики практичного інтелекту учнівської молоді ВП Тименко, АВ Малиношевська, МЮ Мельник, ОГ Грицан Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017 | 7 | 2017 |
Методичні основи діагностики інтелектуальної обдарованості ВУ Кузьменко, ВП Тименко, АВ Яковина К.: Інформаційні системи, 2009 | 5 | 2009 |
ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ УЧНІВ, БАТЬКІВ І ВЧИТЕЛІВ ПРО ОСВІТНІ ПРОБЛЕМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ МЮ Мельник, АВ Малиношевська Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (1), 2022 | 3 | 2022 |
Методи і моделі кваліметрії синергетичного ефекту у дидактиці ОМ Рева, ВВ Камишин, АВ Малиношевська, СВ Радецька, ... Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2019 | 3 | 2019 |
Формування готовності вчителів предметів природничого циклу до роботи з обдарованими учнями у системі діяльності районних методичних кабінетів Яковина | 3 | 2012 |
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОБДАРОВАНІ ДІТИ—СКАРБ НАЦІЇ» АВ Малиношевська Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-4, 2021 | 2 | 2021 |
Про дистанційну форму діяльності Інституту обдарованої дитини НАПН України в умовах пандемії Covid-19 АВ МАЛИНОШЕВСЬКА Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-4, 2020 | 2 | 2020 |
Комп’ютерна діагностика інтелектуальної обдарованості АВ Яковина Редакційна колегія, 265, 2009 | 2 | 2009 |
Про результати досліджень науково-методичного забезпечення спеціалізованої освіти наукового спрямування в інституті обдарованої дитини НАПН України АВ Малиношевська Вісник Національної академії педагогічних наук України 5 (1), 1-7, 2023 | 1 | 2023 |
Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України АВ Малиношевська Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (1), 2022 | 1 | 2022 |
STEM-ТА STEAM-ОСВІТА: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД АВ Малиношевська, ГВ Онопченко, ОВ Онопченко П79 Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої …, 2022 | 1 | 2022 |
Формування професійної компетентності вчителя Н Федорова, А Малиношевська Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 8-16, 2017 | 1 | 2017 |
РЕАЛІЗАЦІЯ СЕРЕДНЬОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ОСВІТИ НАУКОВОГО СПРЯМУВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗДОБУТКИ І ПРАКТИЧНІ ВИКЛИКИ МС Гальченко, СО Довгий, АВ Малиношевська Вісник Національної академії педагогічних наук України 6 (1), 1-6, 2024 | | 2024 |
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПСИХОЛОГІЇ: НАСЛІДКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ НАУКИ І ПРАКТИКИ M Melnyk, A Malynoshevska, K Anosovych Information Technologies and Learning Tools 103 (5), 188, 2024 | | 2024 |
УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ Д Векслер, Д Гілфорд, Д Рензуллі, Д Равен, С Ріс, Л Сміт, Л Терман, ... О-13 Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали, 103, 2024 | | 2024 |
Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації ОІ Ляшенко, ТМ Засєкіна, ЮІ Мальований, СГ Литвинова, ... Видавничий дім «Освіта», 2024 | | 2024 |
Інформаційно-комунікаційні технології в психодіагностичній роботі: виклики та можливості використання АВ Малиношевська, МЮ Мельник Інформаційні технології і засоби навчання 2 (94), 164-177, 2023 | | 2023 |
ФОРМУВАННЯ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ STEM-/STEАM ОСВІТИ АВ Малиношевська, ГВ Онопченко, ОВ Онопченко І-57 Інноваційні практики наукової освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської, 453, 2023 | | 2023 |