Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі
ДВНЗ "Криворізький національний університет"
Підтверджена електронна адреса в ccjournals.eu - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Моделирование учебной предметной области, или предметная модель обучаемого
ГА Атанов
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 1, 28-51, 2003
372003
Сутність та зміст поняття «дослідницька компетентність»
МС Головань, ВВ Яценко
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 7, 55-62, 2012
292012
Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів при вивченні фізико-математичних дисциплін
НВ Стучинська
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 5, 215-223, 2008
272008
Фундаменталізація освіти у вищій школі
ОВ Сергєєв
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 3, 4-7, 2005
142005
Фундаменталізація освіти у вищій школі
ОВ Сергєєв
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 2, 178-181, 2004
142004
Кейс-метод і особливості його застосування при підготовці фахівців у ВНЗ
ОВ Орлик
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 7, 128-135, 2012
112012
Формування методологічної компетентності студентів технічних університетів
ВІ Клочко, НО Клочко
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 5, 151-158, 2008
112008
Використання інформаційних технологій при викладанні хімічних дисциплін у вищій школі
ТМ Деркач, АО Павлова
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 4, 255-260, 2006
92006
Критерії оцінки якості підготовки сучасних фахівців
ОГ Єсіна
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 7, 84-90, 2012
82012
Язык представления математических текстов в Интернете
АИ Вовк, ВМ Вишняков, ВВ Демченко, НД Федоренко
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 2, 268-273, 2004
82004
Пріоритетні напрями вдосконалення магістерської підготовки в контексті Болонської угоди
НГ Батечко
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 3, 31-36, 2005
72005
Організаційні особливості створення регіонального освітнього порталу
ВМ Соловйов, ОА Сердюк, ЮВ Триус
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 1, 225-234, 2003
72003
Перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання
НГ Батечко, ПГ Лузан
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 2, 26-30, 2004
62004
Мировоззренческая и методологическая направленность преподавания математики
АЕ Амельченко, ГГ Швачич, ГГ Шестопалов
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 2, 4-18, 2004
52004
Концепція компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей
НП Муранова
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 8, 112-122, 2013
42013
Програмне забезпечення для проведення „віртуальних” лабораторних робіт з хімії
ТМ Деркач, ОК Рожко
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 5, 319-324, 2008
42008
Розвиток інформатичної компетентності студентів економічного профілю
МС Головань
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 5, 182-185, 2008
42008
Технології дистанційного навчання та інформаційна напруженість діяльності студента
ЄА Лавров, ВК Ободяк
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 3, 175-178, 2005
42005
Дистанційне навчання математики абітурієнтів в системі довузівської підготовки
ОМ Хара
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 2, 330-333, 2004
4*2004
Інтеграція природничо-наукових дисциплін у світлі компетентнісної парадигми освіти
ЮМ Краснобокий, ІА Ткаченко
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі 8, 83-89, 2013
32013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20