Sydorenko Oksana
Sydorenko Oksana
National University of Kyiv-Mohyla Academy
Подтвержден адрес электронной почты в домене ukma.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Особисті підсобні господарства України–аналіз витрат та ефективності виробництва видів сільськогосподарської продукції
за ред. Шпичака О.М., аторський колектив
К.: ДОД УААН, 236 c., 2001
232001
SWOT-аналіз біржового ринку сільськогосподарської продукції в Україні
ОВ Сидоренко, ВП Горьовий
Проблеми економіки, 76-82, 2014
92014
Нормативні витрати, ціни, баланси сільськогосподарської продукції в Україні та країнах світу/Національний аграрний ун-т
ОМ Шпичак, ЮЯ Гапусенко, СА Стасіневич, ОВ Боднар, ...
К.: ННЦ" Ін-т аграрної економіки, 693 c., 2006
82006
Біржовий ринок деривативів як інструмент ефективного товарного ринку
ОВ Сидоренко
Агросвіт 22, 35-38, 2011
52011
Консолідація біржової системи як фактор підвищення її конкурентоздатності
ОВ Сидоренко
Ефективна економіка, 2011
42011
Когнітивне моделювання біржового ринку сільськогосподарської продукції
ВП Горьовий, ОВ Сидоренко
Економіка АПК, 25-32, 2014
32014
Управління розвитком біржового ринку сільськогосподарської продукції: теорія та практика : монографія
ОВ Сидоренко
К.: ЦП „Компринт”, 2015
22015
Специфіка застосування маркетингу на біржовому ринку
ОВ Сидоренко
Агросвіт 20, 9 -11, 2010
22010
Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення
Ю Олексенко, О Сидоренко
Науковий погляд: економіка та управління (правонаступник наукового журналу …, 2020
12020
Prospects of the exchange future market in the development of the agrarian economic system of Ukraine
N Reznik, A Slobodianyk, O Sydorenko, M Horlachuk
2019 7th International Conference on Modeling, Development and Strategic …, 2019
12019
Характеристика понять біржа і біржовий ринок в контексті теорії організацій
ОВ Сидоренко
Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського. Економічні науки. 1 (4), 81-87, 2015
12015
Формування дієвої системи регулювання як фактор формування ефективного біржового ринку
ОВ Сидоренко
Державне управління: удосконалення та розвиток, 2011
12011
Цифровий маркетинг як інструмент розвитку підприємства
А Перцова, О Сидоренко
МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ІНТЕРНАУКА» 2 (8(88)), 44-48, 2020
2020
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ WOWBODY
О Рябченко, О Сидоренко
РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ 1 (2 (28)), 60-66, 2020
2020
Prospective Trends In Neuromarketing ToolsOf The Food Industry In View Of Digitalization
T Zubko, I Kovshova, O Sydorenko
2020
Prospective Trends in Neuromarketing Tools of the Food Industry in View of Ukrainian Society Digitalization
O Sydorenko, T Zubko, I Kovshova
International Journal of Soft Computing and Engineering 8, 58-63, 2019
2019
Емоційний інтелект як основа успішного менеджменту
ОВ Сидоренко
XV Міжнародна науково-практична конференці «Сучасні проблеми та перспективи …, 2019
2019
Особливості когнітивного моделювання у вирішенні управлінських задач
ОВ Сидоренко
Міжнародний науково-практичний семінар «Нейронауки та когнітивні системи в …, 2019
2019
Тенденції розвитку методології дослідження сучасних економічних систем
ОВ Сидоренко
Міжнародна науково-практична конференція «Сектори економіки в процесі …, 2017
2017
ЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ БІРЖОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
ОВ Сидоренко
МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ІНТЕРНАУКА»., 37-45, 2017
2017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20