Підписатись
Chair of Academic and Solo Vocal Institute Chairs / Кафедра академічного та естрадного вокалу
Chair of Academic and Solo Vocal Institute Chairs / Кафедра академічного та естрадного вокалу
Borys Grinchenko Kyiv University / Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ МУЗЫКИ НА ЗАНЯТИЯХ ПО ПОСТАНОВКЕ ГОЛОСА
ЕВ Макарова
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 143-145, 2012
152012
Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки
СВ Світайло
Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2017
142017
Формування художніх смаків старшокласників у процесі вивчення вокальної спадщини українських композиторів
ЮВ Мережко
НПУ імені МП Драгоманова, 2012
102012
Male ensemble Kozatski zabavy in the context of modern cultural industries
T Kablova, V Teteria
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 164-167, 2017
92017
Сценічне перевтілення студента-вокаліста як педагогічна проблема
СВ Гмиріна
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика …, 2013
92013
Народна пісня як інтенціальна складова у творчості МВ Лисенка
ТБ Каблова, ВМ Тетеря
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 149-154, 2016
62016
Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства
ТО Ланіна
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 46-50, 2017
52017
Вокальновиконавська підготовка майбутніх артистів-вокалістів у вищій школі на основі міждисциплінарної інтеграції
ЮВ Мережко, ОП Петрикова, СЛ Леонтієва
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 23, 2017
42017
Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності
ЮВ Мережко
Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матер …, 2016
42016
Мюзикл як поліжанровий феномен музичного театру: історія та перспективи
PT Vyacheslavovich
Мистецтвознавчі записки, 122-127, 2013
42013
Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект
J Merezhko, S Rumyantseva
Освітологічний дискурс, 255-266, 2018
32018
Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста
СВ Гмиріна
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 136-140, 2017
32017
Феномен естрадного вокального ансамблю в сучасному культуропросторі
ТО Ланіна
Мистецтвознавчі записки, 64-69, 2017
32017
Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака
SV Hmyrina
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
32016
Наслідування автентичних кобзарських традицій у сучасній музичній практиці
ТО Чернета
Мистецтвознавчі записки, 58-63, 2009
32009
Специфика воспитания музыкально ритмического чувства у солистов вокалистов в процессе профессионального обучения [Электронный ресурс]
СВ Гмырина
Режим доступа: http://elibrary. kubg. edu. ua/3516/1/Gmirina% 20S. PDF, 0
3
Теоретичні та практичні засади диригентської підготовки
ЯО Кириленко
Науково-методичний центр видавничої діяльності Київського університету імені …, 2020
22020
Формування навичок самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу
ЮВ Мережко, ТО Киченко
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика …, 2019
22019
Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
YV Merezhko
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
22016
Сценічна репрезентативність як атрибут концертно-хорового жанру: на шляху до створення хорового театру
ЯО Кириленко
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 111-119, 2014
22014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20