Підписатись
Панченко Ольга Вікторівна/ Panchenko Olga
Панченко Ольга Вікторівна/ Panchenko Olga
Міжнародний європейський університет (International European University)
Підтверджена електронна адреса в ieu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Цифрова економіка як ключовий тренд розвитку постіндустріального суспільства
НМ Пантєлєєва, СЮ Колодій, МА Ребрик, ТЕ Белялов, ЛО Гаряга, ...
272019
RESEARCH ON THE PRACTICAL ASPECTS OF THE PROVIDING EFFICIENCY OF MARKETING COMMUNICATIONS’BANK
TD Girchenko, OV Panchenko
Financial and credit activity problems of theory and practice 1 (32), 13-22, 2020
262020
Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій у банках
ТД Гірченко, ОВ Панченко
142018
Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні
О Панченко
журналу “Вісник Хмельницького національного університету”, 2020
62020
Теоретичні основи розвитку маркетингових комунікацій
О Панченко
Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування, 62-66, 2014
32014
Маркетингові комунікації в умовах розвитку концепції маркетингу відносин
П Ольга
Вісник Одеського національного університету. Економіка 18 (3/3), 17-20, 2013
32013
Маркетингові комунікації у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні: монографія
Т Гірченко, О Панченко
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452?mode=full, 2022
22022
Digital marketing: the future of marketing communications in banks
T Girchenko, O Panchenko
European Cooperation 7 (38), 36-56, 2018
22018
Методичні засади визначення ефективності маркетингових комунікацій діяльності банків
О Панченко
Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Економіка, 33-40, 2017
22017
Інструменти маркетингових комунікацій банку на сучасному етапі
О Панченко
Кропивницький:«Ексклюзив–Систем», 2017
22017
ASSESSING ACCEPTABLE AND MARGINAL VALUES OF MARKET VALUE FORMATION FACTORS IN THE VBM SYSTEM
І Боярко, О Панченко, Н Приймак
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (50), 140-150, 2023
2023
Дослідження маркетингової діяльності в процесі розвитку підприємства
СН Панченко О., Ліснічук О.
Причорноморські економічні студії, 99-104, 2023
2023
Шляхи повоєнного відновлення економіки України
О Панченко
Наука та інновації: сучасний вектор розвитку науки та світу : збірник тез …, 2023
2023
Трансформація маркетингових комунікацій у цифровому середовищі
О Панченко
Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах …, 2022
2022
Стан та перспективи розвитку банків в Україні
О Панченко
РОЗВИТОК БАНКІВСЬКИХ СИСТЕМ СВІТУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ …, 2022
2022
Особливості впливу реклами на свідомість споживачів
О Панченко
Актуальні проблеми науки, освіти та технологій: збірник тез доповідей …, 2022
2022
Вплив пандемії COVID-19 на маркетингові комунікації банків
О Панченко
Вплив COVID-19 на національну безпеку, соціально-економічне середовище …, 2022
2022
Маркетингові комунікації у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні : Доктор філософії, дисертація : спец.. 072 Фінанси, банківська справа та страхування
О Панченко
Університет банківської справи. – Львів, 2021
2021
Механізми та інструменти регулювання структурних і функціональних трансформацій у фінансовому секторі та стратегія його розбудови
ОІ Барановський, ІМ Боярко, ОЄ Верней, РВ Галич, ОЙ Гірна, ...
2019
Використання Internet-комунікацій в банківській діяльності
П Ольга
http://do.ubs.edu.ua/Repository/Karcheva_Problems_effective.pdf, 60-64, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20