П’ять поглядів на створення мистецького образу О Осадча Вісник ХДАДМ, С. 108–114, 2013 | 8 | 2013 |
Українська хатня ікона-образ кінця XVIII—XX століть як етнокультурний феномен (історія, типологія, художні особливості): автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня … О Осадча Івано-Франківськ, 2010 | 3 | 2010 |
Походження української хатньої ікони О Осадча Наукові дослідження – теорія та експеримент’2009 4, С. 58–62, 2009 | 3* | 2009 |
European Experience in Implementing Innovative Educational Technologies in the Field of Culture and the Arts: Current Problems and Vectors of Development YMV Osadcha O. A., Varyvonchyk A. Kdyrova I. O., Grynyshyna M. O. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security 22 (No …, 2022 | 2* | 2022 |
Українська хатня ікона як домінанта при створенні іконічного образу селянського житла кінця XVIII–початку XX століття ОА Осадча Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство, 30-35, 2016 | 1 | 2016 |
Ідея choros як основний принцип організації сакрального простору храму (на прикладі собору Софії Київської) О Осадча Українська академія мистецтва, 109-119, 2015 | 1 | 2015 |
Семантика орнаментальних мотивів у декоруванні українських хатніх ікон О Осадча Вісник ХДАДМ, С. 70–80, 2012 | 1 | 2012 |
Символічний аспект ікони «Преображення Господнього» у контексті ісихастської антропології ОО А. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 171–183, 2023 | | 2023 |
Відображення принципів іконічності в іконографічному образі ОО А. ХVІ міжнародної науково-практичної конференції «Україна першого …, 2020 | | 2020 |
Емпатія як принцип творчого і педагогічного життя Романа Петрука ОО А. http://artisthelen.com/publications/empatiya-yak-pryntsyp-tvorchogo-i …, 2020 | | 2020 |
Художньо-образні і релігійно-богословські принципи фрескових розписів Мельотово О Осадча http://artisthelen.com/publications/hudozhno-obrazni-i-religijno-bogoslovski …, 2019 | | 2019 |
СИМВОЛІЧНИЙ АСПЕКТ ІКОНИ “ПРЕОБРАЖЕННЯ ГОСПОДНЬОГО” У КОНТЕКСТІ ІСИХАСТСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ О Осадча http://artisthelen.com/publications/symvolichnyj-aspekt-ikony-preobrazhennya …, 2019 | | 2019 |
Принципи сферичності в іконописі візантійської традиції ОО А. http://artisthelen.com/publications/pryntsypy-sferychnosti-v-ikonopysi …, 2019 | | 2019 |
Темпоральність і структура ритміки у композиційній системі ікони О Осадча Мистецтвознавство України, 113-121, 2018 | | 2018 |
Основні засади і методи викладання на кафедрі монументально-декоративного і станкового мистецтва Київської академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла … МД О. Осадча, О .Владимирова Вища школа, 42–52, 2018 | | 2018 |
Structural-spatial scheme of the Tree of Life in the topographical iconicity of the city–temple–icon–human O Osadcha Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», 178-187, 2018 | | 2018 |
Структурно-просторова схема Дерева Життя у топографічній іконічності міста-храму-ікони-людини О Осадча Всеукраїнська іконописна конференція «Ікона сьогодні», 2018 | | 2018 |
Основні художньо-композиційні принципи візантійського іконопису та методи їх застосування на практиці О Осадча Художні практики початку XXI століття: новації, тенденції, перспективи …, 2017 | | 2017 |
Феномен об'єктивного і надоб'єктивного бачення у контексті формування простору в іконопису візантійської традиції О Осадча Етнодизайн: пошуки українського національного стилю: Полтава-Петриківка: IV …, 2017 | | 2017 |
Спростування сталих стереотипів щодо принципів створення художньої мови в іконопису візантійської традиції О Осадча Актуальні питання мистецтвознавства: виклики XXI століття., С. 259–262., 2017 | | 2017 |