Райко Діана Валеріївна (Diana Raiko)
Райко Діана Валеріївна (Diana Raiko)
НТУ "ХПІ", кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Трансфер технологий
ПГ Перерва, Д Коциски, Д Сакай, М Верешне Шомоши, ТА Гусаковская, ...
НТУ" ХПИ", 2012
346*2012
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
ДВ Райко
ВД" ІНЖЕК", 2008
98*2008
Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства
ДВ Райко, ЛЕ Лебедева
Сумський державний університет, 2015
32*2015
Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers socially responsible intentions
L Potrashkova, D Raiko, L Tseitlin, O Savchenko, S Nagy
arXiv preprint arXiv:1901.00191, 2019
25*2019
Економіка та управління інноваційною діяльністю: навч. посіб.
ПГ Перерва, МІ Погорєлов, СА Мехович
Харків: НТУ «ХПІ, 2011
18*2011
Визначення розвитку промислового підприємства
ДВ Райко
Інститут економіко-правових досліджень НАН України, 2007
182007
Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
ДВ Райко, ДВ Райко
ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011
16*2011
Evaluation of quality level in managing the development of industrial enterprises
D Raiko, O Podrez, V Cherepanova, I Fedorenko, Y Shypulina
Технологический центр, 2019
10*2019
Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів
ДВ Райко
Автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук …, 2003
102003
Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами
ДВ Райко
Маркетинг і цифрові технології 1 (2), 102-122, 2017
9*2017
Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
ДВ Райко
ВД" ІНЖЕК", 2010
9*2010
Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходами
ДВ Райко, ОІ Подрез
Бизнес Информ, 2018
8*2018
Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві
ДВ Райко, ЛЕ Лебедєва
Сумський державний університет, 2014
82014
Методика визначення економічної ефективності створення та реалізації інноваційних товарів
ДВ Райко
Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць.-Вип 156, 177-182, 2002
62002
Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону
ДВ Райко
ВГО" Украинская Ассоциация Маркетинга", 2012
52012
Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб
ДВ Райко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 155-166, 2011
52011
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
ДВ Райко
ДП" Укртехінформ" МОН України, 2009
42009
Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи" споживач–підприємство–партнер" за властивостями
ДВ Райко
Інститут економіки промисловості НАН України, 2007
42007
Теоретичні аспекти розвитку підприємства
ДВ Райко, ОІ Подрез
Триторія, 2017
32017
Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії
ДВ Райко, ЛМ Цейтлін, ВМ Зацаринний
Сумський державний університет, 2017
3*2017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20