Підписатись
Taras Danko, Данько Тарас Володимирович
Taras Danko, Данько Тарас Володимирович
Professor of International Business, National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute"
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Ensuring the Sustainable Development of an Industrial Enterprise on the Principle of Compliance-Safety
P Pererva, T Kobielieva, V Kuchinskyi, S Garmash, T Danko
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
1022021
Маркетинг: підручник
В Руделіус, ОМ Азарян
К.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005
962005
The formation of economic and marketing prospects for the development of the market of information services
P Pererva, S Nazarenko, R Maistro, T Danko, M Doronina, L Sokolova
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 6 (13), 114, 2021
312021
How will International Business Survive the Fourth Industrial Revolution?
T Danko
212021
Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства
ТВ Данько, МВ Волікова
Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний …, 2012
162012
Еволюція наукових засад міжнародного бізнесу
ТВ Данько
Проблеми економіки, 109–115, 2019
102019
Розвиток високотехнологічного підприємництва в країнах ЄС
Т Данько
Вісник Національного технічного університету „Харківський політехнічний …, 2012
72012
Vplyv prohram mizhnarodnoi tekhnichnoi dopomohy na rozvytok mizhnarodnoi konkurentospromozhnosti vysokotekhnolohichnykh klasteriv [The Impact of International Technical …
TV Danko, AO Lutsenko
Visnyk NTU «KhPI»—Bulletin of the NTU «KhPI 54 (1163), 27-32, 2015
52015
Аналіз рівня зрілості ланцюгів постачання українських підприємств високотехнологічного машинобудування
ТВ Данько, КР Пелюхня, КС Зіміна
Вісник НТУ «ХПІ»": Актуальні проблеми управління, 44-52, 2014
52014
Підприємницький підхід до розробки інноваційного товару
ТВ Данько, ЮО Сметана
52012
Corporate Social Responsibility and Countries' Reputation: A Study from a Global Strategic Management Perspective
N Krasnokutska, T Danko
Comparative CSR and Sustainability, 364-379, 2022
42022
Трансформація міжнародного бізнесу в епоху четвертої промислової революції
ТВ Данько, НВ Ширяєва, ОІ Чайкова
ТОВ" Планета-Прінт", 2020
42020
Rethinking Post-communist Rhetoric: Perspectives on Rhetoric, Writing, and Professional Communication in Post-Soviet Spaces
N Balykov, E Bespalova, KM Bollinger, Y Borodkin, T Danko, O Goroshko, ...
Rowman & Littlefield, 2016
42016
Питання форсайту щодо розвитку високотехнологічних машинобудівних підприємств Харкова
НВ Ширяєва, ТВ Данько
42015
Інституціоналізація екосистеми менеджменту як фактор економічного розвитку країни
ТВ Данько
32022
Corporate foresight capability in international business: towards organizational resilience in the fourth industrial revolution context
T Danko, NV Shyriaieva
32021
Developing High-Tech Marketing Capabilities through Online Collaborative Learning
T Danko
EICL Conference Proceedings.-E-Internationalization for Collaborative …, 2012
32012
Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі
ПГ Перерва, ОІ Савченко, ВЛ Товажнянський, СІ Архієреєв, ...
ТОВ" Цифрова друкарня№ 1", 2012
32012
Методи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
МВ Волікова, ТВ Данько
НТУ" ХПІ", 2009
32009
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПІДВИЩЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДИНАМІЧНОСТІ
T Danko
Problemy Ekonomiky, 201-213, 2022
22022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20