Подписаться
Сигида Любов Олексіївна, Сигида Л.О., Syhyda L.O., Sygyda L.O.
Сигида Любов Олексіївна, Сигида Л.О., Syhyda L.O., Sygyda L.O.
кафедра БЕ та адміністрування, Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
ІМ Сотник, ЛМ Таранюк, ТВ Бабій, ОА Біловодська, ОВ Шкарупа, ...
Університетська книга, 2018
2242018
Біржовий ринок у світі й Україні та фінансові механізми його розвитку
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, ЛО Сигида, ...
Миколаївський національний університет імені ВО Сухомлинського, 2016
169*2016
Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, OA Bilovodska, ЛО Сигида, ...
Національний університет «Львівська політехніка», 2016
164*2016
The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security
AF Bondarenko, LS Zakharkina, LO Syhyda, LY Saher
International Journal of Sustainable Development and Planning 15 (4), 439-449, 2020
672020
Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
ВВ Божкова, ВВ Божкова, ЛЮ Сагер, ЛЮ Сагер, ЛО Сигида, ЛА Сигида, ...
Сумський державний університет, 2018
51*2018
Transformation of marketing communications tools in the context of globalization
VV Bozhkova, OV Ptashchenko, LY Saher, LO Syhyda
MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS, 73-82, 2018
432018
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики
НЄ Летуновська, ЛО Сигида
Бизнес Информ, 2019
392019
Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах: монографія
ОА Біловодська, ЛО Сигида
Київ: Центр навчальної літератури, 2017
372017
Specific features of regional logistics potential consideration in the process of the enterprise distribution system development
O Bilovodska, O Gryshchenko, L Syhyda
Economic Annals-XXI 160 (7-8), 105-110, 2016
33*2016
Індустрія 4.0 та їх вплив на країни світу
ЛО Сигида
Мукачівський державний університет, 2018
302018
The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко, ЛО Сигида, ЛА Сигида, LO Syhyda
Высшая Школа Экономико-Гуманитарная, 2016
30*2016
Формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку в умовах Індустрії 4.0
ЛО Сигида, ЛЮ Сагер, НЄ Летуновська
Економічний аналіз: зб. наук. праць 29 (2), 53-61, 2019
272019
Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими каналами підприємства
ЛО Сигида
Молодий вчений, 1048-1053, 2017
272017
Вплив маркетингового середовища підприємства на процес розроблення маркетингової політики розподілу
L Syhyda
Економічний часопис-ХХІ, 28-32, 2013
252013
The first step in removing communication and organizational barriers to stakeholders’ interaction in Smart Grids: A theoretical approach
I Vakulenko, L Saher, L Syhyda, S Kolosok, A Yevdokymova
E3S Web of Conferences 234, 00020, 2021
242021
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
ЛО Сигида, ЛА Сигида, LO Syhyda
Сумський державний університет, 2014
232014
Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях
ЕА Беловодская, ЛА Сигида
Центр научного знания «Логос», 2013
232013
Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства
ЛО Сигида, ЛА Сигида, LO Sygyda
ПВНЗ" Університет економіки і підприємництва", 2012
232012
Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи
ЮМ Мельник, ЮН Мельник, ЛО Сигида, ЛА Сигида, ЛЮ Сагер, ...
ФОП Ткачов, 2018
202018
Current state and prospects for the development of innovative activity of industrial enterprises in Ukraine and the world
LO Syhyda, LY Saher, I Gryshova
Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018
202018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20