Арт-терапія в роботі практичного психолога: Використання арт-технологій в освіті ОЛ Вознесенська, Л Мова К.: Шкільний світ 120, 3, 2007 | 173 | 2007 |
Психологічні особливості забезпечення особистісної самореалізації майбутніх психологів у процесі фахової підготовки ЛВ Мова –пед. та вікова психологія/ЛВ Мова, 2003 | 67 | 2003 |
Сучасний танець ОО Бігус, ОО Маншилін, ДО Кондратюк, ЛВ Мова, АВ Журавльова, ... Основи теорії і практики./навч. посібник/ОО Бігус, ОО Маншилін, ДО Кондратюк …, 2017 | 8 | 2017 |
Сучасний танець як можливість творчого розвитку та соціалізації особистості ЛВ Мова Міжнародні челпанівські психолого-педагогічні читання 24, 143-151, 2019 | 2 | 2019 |
Природа тіла в контексті танцю в реаліях війни: психолого-педагогічний концепт ЛВ Мова, ВВ Марченко Видавничий дім «Гельветика», 2022 | 1 | 2022 |
Танцювально-рухова терапія як засіб формування творчого потенціалу хореографів ЛВ Мова НПУ імені МП Драгоманова, 2020 | 1 | 2020 |
Музичне формоутворення у танцях постмодерн ЛВ Мова Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2017 | 1 | 2017 |
Малюнок, звук, спонтанний рух-особливості поєднання в арт-терапевтичному просторі (у програмі підвищення кваліфікації з арт-терапії держ. зразку) ЛВ Мова Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2017 | 1 | 2017 |
Танець контемпорарі у проєктній діяльності в сучасній Україні (на прикладі проєкту" Говори тілом") Н Федотова | 1 | |
Формування та розвиток хореографічного мислення фахівця (сontemporary dance) в процесі неперервної освіти ЛВ Мова | | 2023 |
Особливості фахової підготовки хореографів (Сontemporary dance) ЛВ Мова Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2022 | | 2022 |
Простір арт-терапії: зб. наук. праць ПВ Лушин ФОП “Назаренко ТВ” 1 (31), 2022 | | 2022 |
ДО ПИТАННЯ ПРО МОЖЛИВОСТІ ТАНЦЮВАЛЬНО-РУХОВОЇ ТЕРАПІЇ Л Мова Простір арттерапії: мистецтво стосунків у танці життя: матеріали, 78, 2021 | | 2021 |
Репрезентация характеристики личности через танец как возможность трансформации ЛВ Мова НПУ імені МП Драгоманова, 2020 | | 2020 |
Особливості формування творчого потенціалу особистості хореографа в системі неперервної освіти Л Мова СумДПУ імені АС Макаренка, 2020 | | 2020 |
Інноваційні технології як засіб формування творчої особистості хореографа у процесі професійної підготовки ЛЛ Макаренко, ЛВ Мова Видавничий дім «Гельветика», 2020 | | 2020 |
ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ХАРАКТЕРУ УЧНЯ І Бреусенко-Кузнецов, О Будза, М Бурно, І Вачков, О Вознесенська, ... вченою радою Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана …, 2020 | | 2020 |
Професійна підготовка хореографів-постановників: зв’язне дихання як базовий компонент сучасного танцю ЛВ МОВА ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО …, 2018 | | 2018 |
Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття Л Мова Освітній простір України, 2018 | | 2018 |
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ ЛВ Мова Секція I, 63, 2017 | | 2017 |