Communication model of open government data gamification based on Ukrainian websites O Blazhko, T Luhova, S Melnik, V Ruvinska Experiment@ International Conference (exp. at'17), 2017 4th, https …, 2017 | 28* | 2017 |
Deeper learning approaches integrated in serious games, Project, Program, Portfolio Management. P3M O Blazhko, K Gdowska, B Gawel, O Dziabenko, T Luhova The Proceedings of the International Research Conference, http://dspace.opu …, 2017 | 22* | 2017 |
Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки ТА Лугова ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 …, 2020 | 18* | 2020 |
FEATURES OF USING THE CANVAS-ORIENTED APPROACH TO GAME DESIGN T Luhova, B Oleksanrd Applied Aspects of Information Technology, https://aait.opu.ua/core/get.file …, 2018 | 18* | 2018 |
Ukrainian nativity scene: syntax, semantics, pragmatics, dynamics T Luhova LAP DAMBERT Academic Publishing [in Ukrainian], 2018 | 17* | 2018 |
Development of educational video games based on the activation of tacit knowledge TA Luhova, OA Blazhko Managing the development of complex systems, 105-112, 2018 | 17* | 2018 |
Еволюція систем електронного документообігу підприємств ТА Лугова, О Акімов Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 16-20, 2013 | 16 | 2013 |
Побутування фольклорної паремії в інформаційному суспільстві ТА Зінов'єва Культура України: зб.наукових праць Харківської державної академії культури …, 2010 | 15* | 2010 |
Геймдизайн орієнтований підхід до розробки навчальних дисциплін закладів вищої освіти ТА Лугова Інформаційні технології і засоби навчання.[online] Доступно: http://journal …, 2021 | 14* | 2021 |
Gamification features of stream-education components with education robotics Т Gumennykova, О Blazhko, Т Luhova, Y Troianovska, S Melnyk, ... Applied Aspects of Information Technology. DOI: 10.15276/aait.01.2019.4, 45-65, 2019 | 12* | 2019 |
Картографування знань як інструмент для вивчення інтелектуального потенціалу співробітників ЗОШ та ВНЗ ТА Лугова, СП Мельник Наша школа: науково-методичний журнал. https://www.academia.edu/39370581 …, 2014 | 12* | 2014 |
The Canvas-Oriented Formalization of the Game Design Processes T Luhova, O Blazhko, Y Troianovska, O Riashchenko 2019 IEEE 2nd Ukraine Conference on Electrical and Computer Engineering …, 2019 | 9 | 2019 |
Інтеграція процесу розробки компю-терних ігор з доповненою реальністю у компоненти Stream освіти TР Гуменникова, ТА Лугова, ОІ Рященко, ЮЛ Трояновська Herald of advanced information technology, 49-61, 2018 | 8* | 2018 |
Проектування комп'ютерних ігор для навчання: навч. підручник у межах проекту GameHub ТА Лугова, ОА Блажко https://www.researchgate.net/publication/357555895_Proektuvanna_komp …, 2018 | 6* | 2018 |
Serious Games for Recruitment in the New Humanism T Luhova Handbook of Research on Promoting Economic and Social Development Through …, 2022 | 5 | 2022 |
Journalism education based on serious games ТА Лугова Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО …, 2021 | 5 | 2021 |
Особливості алгоритму присвоєння документам індексу УДК в умовах інформатизації ТА Лугова, АВ Городніченко Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 57-64, 2016 | 5 | 2016 |
Новітні технології автоматизації роботи з документами на кафедрах вищих навчальних закладів ТА Лугова Інформаційна освіта та професійнокомунікативні технології ХХІ століття: зб …, 2015 | 5* | 2015 |
Синтез культур запада и востока на примере вертепных представлений ТА Зиновьева Восток-Запад: Культура и цивилизация: матер. междунар. музыковедческого …, 2004 | 5 | 2004 |
Naratyv ta storitelinh v znaniievii strukturi navchalno-dilovoi video hry yak chynnyky synerhii informatsiinykh tekhnolohii ta dukhovno-oriientovanoi pedahohiky [Narrative and … T Luhova Open educational e-environment of Modern University 8, 42-59, 2020 | 4 | 2020 |