Віртуальне навчання як головний вектор нової інформаційної епохи НО Половая Грані, 57-62, 2018 | 11 | 2018 |
Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти НО Половая Грані, 27-31, 2017 | 3 | 2017 |
Феномен інтернету як модус інформаційних технологій: соціологічний аналіз НО Половая Грані, 82-86, 2015 | 3 | 2015 |
Безперервна освіта як вектор розвитку інформаційного суспільства НО Половая Грані, 98-102, 2015 | 2 | 2015 |
Безперервна освіта як вектор розвитку інформаційного суспільства NO Polovaya Науково-теоретичний альманах Грані 21 (4), 91-96, 2018 | 1 | 2018 |
Ключові напрями інформатизації освіти в технічному ВНЗ (на прикладах Національного авіаційного університету та Державного університету телекомунікацій) НО Половая Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики, 127-134, 2018 | 1 | 2018 |
Информационная культура: явления генеза в контексте социологической концептуализации НО Половая SCIENCE AND WORLD, 144, 2013 | 1 | 2013 |
ПРАКТИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ВИМІР НО ПОЛОВАЯ КЛАСИЧНИЙ ПРИВАТНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019 | | 2019 |
Distance learning as an innovative form of education NO Polovaya НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АЛЬМАНАХ, 26, 2017 | | 2017 |
АВІАЦІЯ ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН АО Саєнко, НО Половая Національний авіаційний університет, 2014 | | 2014 |
Соціальна структура суспільства НО Половая | | 2014 |
СІМ’Я, ЯК ФАКТОР СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ НО Половая, ОА Набокова Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету:[збірник].–Одеса, 375, 0 | | |