Features of communication of adolescents with intellectual disabilities in the interpersonal relations LV Drozd, YO Bystrova | 30 | 2020 |
Extracurricular activities as a form of development of social competence of adolescents with intellectual disorders Y Utosov, О Utosovа, L Drozd, N Vasylieva, O Lavrykova, N Butenko BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 11 (2Sup1 …, 2021 | 8 | 2021 |
Інклюзивна освіта: реалії сьогодення та перспективи розвитку Л Дрозд, Н Пшенична, О Ляска Перспективи та інновації науки, 2022 | 3 | 2022 |
Особливості комунікації підлітків з інтелектуальними порушеннями в міжособистісних стосунках LV Drozd, YO Bystrova Insight: the psychological dimensions of society, 123-133, 2020 | 3 | 2020 |
Aspects of the Peculiarities of the Formation of Social and Household Skills in Children with the Disorders of the Autistic Spectrum N Vasylieva, L Drozd BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 14 (1 …, 2023 | 1 | 2023 |
RESTORATION OF MOTOR AND PSYCHOMOTOR SPHERES IN CHILDREN WITH AUTISM. N Vasylieva, L Drozd Acta Balneologica 173 (2), 2023 | 1 | 2023 |
Соціально-психологічний супровід процесу формування життєвого цілепокладання у підлітків з інтелектуальними порушеннями Л Дрозд Психологія: реальність і перспективи, 59-65, 2020 | 1 | 2020 |
Сформованість життєвого цілепокладання у підлітків з порушеннями психофізичного розвитку як передумова їх готовності до професійного самовизначення ДЛ Вікторівна Вісник Луганського національного університету, 324-332, 2018 | 1* | 2018 |
Корекційна програма з формування життєвого цілепокладання у підлітків з інтелектуальними порушеннями ЛВ Дрозд ПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІ; ІНЖЕНЕРНА ПСИХОЛОГІЯ, 148, 2017 | 1 | 2017 |
Neuropedagogical Principles as a Factor of Inclusive Education in the Context of Managerial Activity: European Experience T Lohvynenko, L Drozd, T Marieieva, M Hryntsiv, V Prymakova, I Hrynyk BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 14 (4 …, 2023 | | 2023 |
Соціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладів середньої освіти ЛОВ Дрозд Лідія Вікторівна Проблеми сучасної психології http://journalsofznu.zp.ua/index.php/psych …, 2021 | | 2021 |
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА З ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЛВ Дрозд Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні …, 2020 | | 2020 |
КОРЕКЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЛВ Дрозд ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ, 81, 2020 | | 2020 |
Корекція цілепокладання в учнів спеціальної школи ДЛ Вікторівна Вісник Львівського національного університету імені Івана Франна …, 2019 | | 2019 |
Корекційна робота з формування життєвого цілепокладання у дітей з особливими освітніми проблемами БЮ Дрозд Лідія Вісник Львівського національного університету імені Івана Франка …, 2018 | | 2018 |
Формування життєвого цілепокладання у підлітків з інтелектуальними порушеннями ДЛ Вікторівна Науковий вісник Херсонського державного університету, 265-270, 2018 | | 2018 |
Theoretical aspects of life goal-setting for teenagers with intellectual disabilities LV Konopleva NOWOCZESNA EDUKACJA: FILOZOFIA, INNOWACJA, DOŚWIADCZENIE, 117-120, 2016 | | 2016 |
Features of communication of adolescents with intellectual disabilities in the interpersonal relations DL Viktorivna | | |