Підписатись
Галина Горбенко
Галина Горбенко
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
ГВ Горбенко
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 64-69, 2015
152015
Соціальна реклама та соціальні процеси в сучасному суспільстві: взаємозв’язок і взаємовпливи
ГВ Горбенко
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 56-59, 2013
122013
Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні
ГВ Горбенко
Вісник книжкової палати, 42-45, 2014
112014
Практика соціальної реклами в сучасному суспільстві
ГВ Горбенко
Current issues of mass communication, 10-13, 2013
62013
Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Г Горбенко
Інтегровані комунікації, 80-86, 2017
52017
Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення
M Netreba
Continuing Professional Education: Theory and Practice, 49-54, 2020
32020
Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань
Г Горбенко
Вісник книжкової палати, 33-36, 2014
32014
Формирование у студентов вуза отношения к труду как ценности.
ГВ Горбенко
библиотеке Костромский государственный университет им. НА Некрасова, 2004
32004
Сучасне інформаційне суспільство та новий період журналістики
О Мітчук, Г Горбенко
Сумський державний університет, 2024
22024
Термінографічна база даних TERM_IN у міжслов’янському діалозі: архітектоніка та проєктування
ВЛ Іващенко, ГВ Горбенко, С Гіденко
Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 669-691, 2020
22020
ПРАКТИКО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ПОДГОТОВКЕ БАКАЛАВ-РОВ РЕКЛАМЫ И СВЯЗЕЙ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ
ГВ Горбенко
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 64-69, 2015
22015
Цифрова креативна стратегія та візуальна айдентика як чинники популяризації наукової конференції серед молоді: кейс Університету Грінченка
ГВ Горбенко, ММ Нетреба, ТІ Ужанська
Вчені записки ТНУ імені ВІ Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика …, 2024
12024
Конструювання новинної реальності в масмедіа
ОА Мітчук, ГВ Горбенко, ІВ Погребняк
Держава та регіони, 46-51, 2022
12022
Research of assignments and practice of using distant learning instrumnets in the conditions of quarantine restrictions
ОА Росінська, ГВ Горбенко, ОВ Журавська
Journal of Information and Technologies in Education, 2021
12021
Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
H Horbenko, M Netreba
EDULEARN20 Proceedings, 6864-6868, 2020
12020
Методи оцінювання та шляхи підвищення ефективності соціальної реклами: теоретичний аспект
ГВ Горбенко
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа, 27-29, 2014
12014
Development education project in Ukraine to improve the quality of media literacy: a case of Mediaschool Grinchenko University
Г Горбенко
EDULEARN20 Proceedings, 6849-6855, 0
1*
Огляд та аналіз структурних елементів пресрелізів у сучасному інформаційному просторі (на прикладах публікацій інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна»)
НІ Білан, ГВ Горбенко, ММ Нетреба
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 89-95, 2024
2024
Основи професійної діяльності: Основи реклами
ГВ Горбенко
Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна, 2023
2023
ЕТАПИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ У СФЕРІ ФОРМУВАННЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В УКРАЇНІ
К Нечепуренко, Г Горбенко, Т Карпова
Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ, 95-98, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20