Підписатись
Галина Горбенко
Галина Горбенко
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
ГВ Горбенко
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 64-69, 2015
122015
Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні
ГВ Горбенко
Вісник книжкової палати, 42-45, 2014
92014
Соціальна реклама та соціальні процеси в сучасному суспільстві: взаємозв’язок і взаємовпливи
ГВ Горбенко
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 56-59, 2013
82013
Практика соціальної реклами в сучасному суспільстві
ГВ Горбенко
Current issues of mass communication, 10-13, 2013
52013
Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Г Горбенко
Інтегровані комунікації, 80-86, 2017
42017
Video scribing as a new marketing tool for educational institutions
ГВ Горбенко, ОВ Воскобойнікова-Гузєва, ЛМ Новохатько, ММ Нетреба
Laplage em Revista (International), 599-607, 2021
32021
Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення
M Netreba
Continuing Professional Education: Theory and Practice, 49-54, 2020
32020
Формирование у студентов вуза отношения к труду как ценности.
ГВ Горбенко
библиотеке Костромский государственный университет им. НА Некрасова, 2004
32004
ПРАКТИКО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ПОДГОТОВКЕ БАКАЛАВ-РОВ РЕКЛАМЫ И СВЯЗЕЙ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ
ГВ Горбенко
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 64-69, 2015
22015
Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань
Г Горбенко
Вісник книжкової палати, 33-36, 2014
22014
Research of assignments and practice of using distant learning instrumnets in the conditions of quarantine restrictions
ОА Росінська, ГВ Горбенко, ОВ Журавська
Journal of Information and Technologies in Education, 2021
12021
Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
H Horbenko, M Netreba
EDULEARN20 Proceedings, 6864-6868, 2020
12020
Термінографічна база даних TERM_IN у міжслов’янському діалозі: архітектоніка та проєктування
ВЛ Іващенко, ГВ Горбенко, С Гіденко
Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 669-691, 2020
12020
Методи оцінювання та шляхи підвищення ефективності соціальної реклами: теоретичний аспект
ГВ Горбенко
Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа, 27-29, 2014
12014
Development education project in Ukraine to improve the quality of media literacy: a case of Mediaschool Grinchenko University
Г Горбенко
EDULEARN20 Proceedings, 6849-6855, 0
1*
Основи професійної діяльності: Основи реклами
ГВ Горбенко
Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна, 2023
2023
Конструювання новинної реальності в масмедіа
ОА Мітчук, ГВ Горбенко, ІВ Погребняк
Держава та регіони, 46-51, 2022
2022
ЕТАПИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ У СФЕРІ ФОРМУВАННЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В УКРАЇНІ
К Нечепуренко, Г Горбенко, Т Карпова
Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ, 95-98, 2021
2021
Satisfaction with distant learning and end-of-course productivity
ОА Росінська, ГВ Горбенко, ОВ Журавська
Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах …, 2021
2021
Terminografska baza podataka TERM_IN u međuslavenskome dijalogu: struktura i izgradnja
В Іващенко, Г Горбенко, С Гіденко
Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 46 (2), 669-691, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20