Подписаться
Оксана Лоюк
Оксана Лоюк
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи
ОВ Лоюк
Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2016
72016
Розвиток творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи
ОВ Лоюк
К.: Видавництво «Науковий світ», 2015
62015
Творче мислення як чинник розумового розвитку школярів
О Лоюк
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 148-153, 2013
62013
Сущностно-функциональный анализ основных дефиниций феномена творческого мышления
ОВ Лоюк
Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия: Педагогика …, 2015
52015
Творче мислення молодшого школяра: сутність, структура, особливості прояву
ОВ Лоюк
Молодий вчений, 123-126, 2015
42015
Інтегроване навчання як складова реалізації ідей нової української школи
О Лоюк
Управління в освіті: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції …, 2019
22019
Розвиток особистісних якостей молодшого школяра: психолого-педагогічний аспект
ОВ Лоюк
Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019
12019
Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів
О Лоюк
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2015
12015
Адаптація дітей шестирічного віку до навчання у першому класі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
ОВ Лоюк, НЮ Кузьменко
Умань: ВПЦ «Візаві», 0
1
НАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
О Лоюк
Перспективи та інновації науки, 2023
2023
Формування особистісних цінностей під час самооцінювання молодшими школярами процесу і результату навчальної діяльності
К Буряк
ФОП Осадца ЮВ, 2023
2023
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN’S RESEARCH ACTIVITIES ORGANIZATION IN THE EDUCATIONAL PROCESS
О Лоюк
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 139-148, 2022
2022
PHENOMENAL BASED LEARNING В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
Н Кравець, О Лоюк, Ю Найди, О Онопрієнко, І Осадченко, О Пометун, ...
ББК 74ф, 134, 2022
2022
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ ТА ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД
ОВ Лоюк
Редакційна колегія, 96, 2021
2021
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
ТЯ Грітченко, ОВ Лоюк
ВІСНИК, 176, 2020
2020
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ ТА САМООЦІНЮВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ
ОВ Лоюк, ІВ Шевчук
BBK 87, 627, 2020
2020
РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЗДОРОВʼЯ І БЕЗПЕКА» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
ОВ Лоюк
Редакційна колегія, 99, 2020
2020
Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у початковій школі засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
ОВ Лоюк
Інтернет видання, 2020
2020
Система оволодіння майбутніми вчителями початкової школи технологією педагогічного спілкування
Т Грітченко, О Лоюк
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 42-49, 2020
2020
Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів
ОМ Барна, МІ Кузьма-Качур
МДУ, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20