Наталья Ильяшенко, Наталія Ілляшенко, Nataliia Illiashenko
Наталья Ильяшенко, Наталія Ілляшенко, Nataliia Illiashenko
Національний технічний університет "Харківський політехничний інститут"
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств
НС Ілляшенко
Сумський державний університет, 2011
150*2011
Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання
СМ Ілляшенко, НС Ілляшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 11-21, 2016
452016
Knowledge management as a basis for innovative development of the company
SM Illiashenko, YS Shypulina, NS Illiashenko
ВНЗ" Національна академія управління", 2015
452015
SEO-оптимізація як сучасний інструмент Інтернет-маркетингу
ОС Ілляшенко Н.С., Савченко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 63-74, 2012
382012
FORMATION OF THEORETICAL PRINCIPLES OF OUTSTRIPPING DEVELOPMENT AT THE COUNTRY AND ENTERPRISE LEVEL.
N Illiashenko
Economic Annals-XXI, 2014
29*2014
Зелений туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону
СМ Ілляшенко, НС Ілляшенко, ВО Щербаченко
Економіка України, 33–39-33–39, 2013
292013
Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку
НС Ілляшенко, АС Росохата
Маркетинг і менеджмент інновацій, 29-35, 2011
282011
Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації
СМ Ілляшенко, ЮС Шипуліна, НС Ілляшенко, ГО Комарницька
Маркетинг і менеджмент інновацій, 231-241, 2017
262017
Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств
НС Ілляшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 28-33, 2010
252010
Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій
ЮМ Мельник, ЛЮ Сагер, НС Ілляшенко, ЮМ Рязанцева
Сумський державний університет, 2016
242016
Формування організаційно-економічного механізму прогнозування перспективних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства
НС Ілляшенко, АС Росохата
Ефективна економіка, 2015
212015
Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
НС Ілляшенко
Вид-во СумДУ, 2007
212007
Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу
НС Ілляшенко
" ВТД" Університетська книга", 2009
202009
The comparative analysis outstripping and alternative types of development
NS Illiashenko
Marketing and management of innovations 2, 21-28, 2014
182014
Інновації і маркетинг–рушійні сили економічного розвитку
СМ Ілляшенко
ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012
17*2012
Развитие национальной инновационной системы Украины как перспектива выхода на мировой рынок
НС Ильяшенко, ЕА Мицура
Актуальні проблеми економіки, 83-94, 2013
16*2013
Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу
ВВ Божкова, НС Ілляшенко
" ВТД" Університетська книга", 2009
162009
Sustainable economic growth and development of educational systems
M Tvaronavičienė, A Shishkin, P Lukáč, N Illiashenko, S Zapototskyi
Journal of International Studies 10 (3), 2017
152017
Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств
ЮС Шипуліна, ВВ Божкова, ТА Васильєва, МП Денисенко, ...
ТОВ" Друкарський дім" Папірус", 2012
152012
Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах
НС Ілляшенко
Вид-во СумДУ, 2009
152009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20