Подписаться
Mariia Mykhailova
Mariia Mykhailova
Другие именаМихайлова Марія Володимирівна, Марія Михайлова, Мария Михайлова
STATE BITECHNOLOGICAL UNIVERSITY (SBTU), Kharkiv, Ukraine;/ ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Подтвержден адрес электронной почты в домене btu.kharkiv.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Evaluation of factors influencing labour performance of machine-building enterprises in mining industry
MM T. Olejarz , V. Nitsenko, O. Chukurna
Науковий вісник НГУ, 154-162, 2018
18*2018
Удосконалення комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства з урахуванням специфіки ресторанних послуг
М Михайлова
Бізнес-інформ, 215-219, 2013
16*2013
Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства
ОВ Жегус, МВ Михайлова
Полтавський національний педагогічний університет імені ВГ Короленка, 2015
102015
Udoskonalennia systemy skladskoi lohistyky v konteksti tekhnolohii «Industrii 4.0»[Improving the system of warehousing logistics in the context of technology «Industry 4.0»]
OP Chukurna, VS Nitsenko, MV Mykhailova, RD Odynokov
Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh …, 2018
72018
Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством
НЛ Савицька, ОВ Жегус, МВ Михайлова
Економічний простір, 161-170, 2015
72015
Маркетингове планування в підприємствах ресторанного господарства. Монографія
МВ Михайлова, ОВ Жегус
Видавництво Іванченка ІС, 2015
52015
Аналіз та прогнозування розвитку рестораних послуг в Харкові та Харківській області
О Жегус, М Михайлова
Маркетинг в Україні, 54-61, 2014
52014
Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів
ЛМ Янчева, ОВ Жегус, МВ Михайлова
Бизнес Информ, 358-366, 2020
42020
Розвиток мережі ресторанного господарства в регіонах України
ОВ Жегус, МВ Михайлова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 519-526, 2011
42011
Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі
ОВ Жегус, МВ Михайлова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2009
42009
Удосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг
МВМ Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова
Scientific letters of academic society of Michal Baludansky 5 (№ 4.), P …, 2017
32017
Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends
I Shtal, T. , Proskurnina, N. , Savytska, N. , Mykhailova, M. , Bubenets
Economic Affairs (New Delhi) this link is disabled, 939–945, 2023
2*2023
Особливості формування бренду закладу вищої освіти
ОВ Жегус, МВ Михайлова, ГЛ Чміль
Вісник ХНУ, 2019
22019
Improvement of marketing complex for enterprises of hospitality and retail industry
L Yancheva, M Mykhailova
Харків: Вид-во Іванченка ІС, 2018
22018
Рекламний креатив
НЛ Савицька, ОМ Прядко, МВ Михайлова
Харків: ХДУХТ, 2015
22015
Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві
МВ Михайлова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 381-388, 2012
22012
Evaluating the marketing activities of the restaurant business enterprises.
OV Zhegus, MV Mykhailova, OP Afanasieva
Business Inform, 403-408, 2016
12016
Оцінка маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства
О Жегус, М Михайлова, О Афасьєва
Бізнес-інформ, 403-408, 2016
12016
Event-маркетинг як інструмент формування іміджу території
ОВ Жегус, МВ Михайлова, ТО Саєнко, ЮВ Звягіна
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 177-187, 2016
12016
Комплексний тренінг як складова підготовки студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг»
ЛО Попова, ОВ Жегус, МВ Михайлова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2013
12013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20