Отримати власний профіль
Доступні для всіх
Переглянути всі8 статей
1 стаття
доступні
недоступні
За умовами фінансування
Співавтори
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignПідтверджена електронна адреса в illinois.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringПідтверджена електронна адреса в vanderbilt.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaПідтверджена електронна адреса в upenn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisПідтверджена електронна адреса в illinois.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaПідтверджена електронна адреса в upenn.edu
- tao xinBeijing Normal UniversityПідтверджена електронна адреса в bnu.edu.cn
- Aysa Xuemo FanUniversity of Illinois Urbana-ChampaignПідтверджена електронна адреса в illinois.edu
- Juan D. PintoUniversity of Illinois Urbana-ChampaignПідтверджена електронна адреса в illinois.edu
- Anabil MunshiEdmentum, Vanderbilt UniversityПідтверджена електронна адреса в vanderbilt.edu
- Faming WangThe University of Hong KongПідтверджена електронна адреса в hku.hk
- Stephen HuttAssistant Professor, University of DenverПідтверджена електронна адреса в du.edu
- Qianhui (Sophie) LiuPhD student, College of Education, University of Illinois Urbana-ChampaignПідтверджена електронна адреса в illinois.edu
- Stefan SlaterUniversity of PennsylvaniaПідтверджена електронна адреса в gse.upenn.edu