Підписатись
Ірина Володимирівна Продан
Ірина Володимирівна Продан
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Підтверджена електронна адреса в luguniv.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дизайн и искусство
ІВ Продан
ВІСНИК, 135, 1999
681999
Engineering aspect of modern concept of professional education of artists and designers in academic figure
E Vasilenko, P Vasilenko, N Saenko, V Borysov, S Borysova, I Prodan
International Journal of Engineering Research and Technology 13 (11), 3625-3630, 2020
252020
Graphic designing as a source of student earnings: A Workspace of Aesthetics Arts
V Borysov, I Prodan, G Borisov, S Borysova
62022
Тотожність понять «айдентика» та «фірмовий стиль» у графічному дизайні
ІВ Продан
Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» Збірник …, 2019
62019
Тенденції та особливості розвитку підготовки майбутніх дизайнерів одягу у закордонних та вітчизняних ВНЗ
ІВ Продан
Науковий вісник Миколаївського державного університету імені ВО …, 2011
42011
Імідж як соціокультурний феномен
І ПРОДАН
АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 2021171, 2021
22021
Формування професійної культури майбутніх дизайнерів одягу в процесі самостій-ної роботи у вищих навчальних закладах
ІВ Продан
Луганськ, 2013. 292 c, 0
2
Особливості проєктування власного бренду
ОП Гетьман, ІВ Продан
Publishing House “Baltija Publishing”, 2022
12022
Роль візуального образу як рекламного об'єкта
І Продан
Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць …, 2021
12021
Інфографіка як інструмент візуалізації реклами
ІВ Продан
АРХІТЕКТУРА ТА МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО, 36, 2021
12021
Включення майбутніх дизайнерів одягу в самостійну проектну діяльність засобами моделювання та проектування у 3D-середовищі
ІВ Продан
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2011
12011
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ОДЯГУ В УМОВАХ ЕВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
ІВ Продан
ВІСНИК, 39, 2009
12009
Основи естетики як методологія дизайну і образотворчого мистецтва
ІВ Продан, ОП Костюк, ВМ Кардашов
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2023
2023
THE ROLE OF THE DESIGN OF PRINTING PRODUCTS IN THE TRAINING OF GRAPHIC DESIGNERS
ІV Prodan, SO Prodan
Publishing House “Baltija Publishing”, 2022
2022
Формула творчості: теорія і методика мистецької освіти
ІВ Продан
2022
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЄКТУВАННЯ РЕКЛАМНО-ГРАФІЧНОГО КОМПЛЕКСУ
ГС Богучарська, ІВ Продан
Publishing House “Baltija Publishing”, 2022
2022
Креативний простір дизайну
ЗІ Продан
2022
РОЛЬ СЕМАНТИКИ У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ
ІВ Продан
РОЗДІЛ 5 РОЗВИТОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ, 107, 2021
2021
Інтерпретація візуального образу у графічному дизайні
П Ірина
Традиції та новітні технології у розвитку сучасного мистецтва, 159-162, 2021
2021
Використання фотографічного зображення в рекламі
І Продан, Г Богучарська
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20