Подписаться
Anna Reshetnikova
Anna Reshetnikova
KNEU - Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman
Подтвержден адрес электронной почты в домене kneu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
932008
Нейронні мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача
ГС Решетнікова, А Жидков
Маркетинг в Україні, 22-27, 2007
92007
The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer.
RAGS Reshetnikova)
Маркетинг і менеджмент інновацій, 15 - 24, 2017
72017
Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання
ГС Решетнікова
Маркетинг в Україні, 25-28, 2007
62007
Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень
ГС Решетнікова, Жидков
Маркетинг в Україні, 25-27, 2007
4*2007
Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності
ІЛ Решетнікова, ГС Решетнікова
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Логістика, 293-298, 2014
12014
Стратегічні маркетингові рішення на ринках з різним рівнем лояльності до торговельної марки
ГС Решетнікова, ІЛ Решетнікова
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : Монографія, 399-412, 2008
2008
Стратегический бренд– менеджмент: международный аспект
ИЛ Решетникова, АС Решетникова
Зб. наукових праць Університету м. Бремен (Німеччина) Internationales …, 2008
2008
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–8