Олег Легкий (Oleh Lehkyy)
Олег Легкий (Oleh Lehkyy)
к.е.н., ст. викл., ТНЕУ
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua
НазваПосиланняРік
Людський капітал та шляхи його відтворення
О Марцінковська, О ЛЕГКИЙ
Економічний аналіз, 310-312, 2010
52010
Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіці
ОА Легкий, ОМ Сохацька
42016
Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективності
ОА Легкий, ОБ Марцінковська
ТНЕУ, 2013
3*2013
Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату
ОМ Сохацька, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології 1 (2), 4-31, 2017
22017
ІНКОТЕРМС-2010 як інструмент регулювання зовнішньоекономічної діяльності
О Марцінковська, О Легкий
Економічний аналіз, 265-268, 2013
22013
Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємств
ОА Легкий
12015
Зовнішньоекономічна діяльність Тернопільської області: сучасний стан та перспективи
О Марцінковська, О Легкий
Економічна думка, 2014
12014
Вплив конкурентоспроможності персоналу на ефективність роботи організації
О МАРЦІНКОВСЬКА, О ЛЕГКИЙ
Економічний аналіз: зб. наук праць каф. екон. аналізу і статистика Терноп …, 2011
12011
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМ У ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
О Марцінковська, О Легкий
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 81-85, 2019
2019
Методи формування семантичного ядра веб-сайту
ОА Легкий
XI Міжнародна конференція молодих учених і студентів «Інноваційні процеси …, 2019
2019
Логістичні моделі Customer-Business-Customer на прикладі Amazon
В Кріпченко, О Легкий
ХVІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Економічний і …, 2019
2019
How to build a digital brand for optimal growth
J Arguello, O Lehkyy
ХVІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Економічний і …, 2019
2019
Найм «Т-працівників» як умова ефективного функціонування проектних команд
ОА Легкий, МО Б.
ХVІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «Економічний і …, 2019
2019
Competitors’ analyses in digital business environment
ОА Легкий, ІА Підгурська
Економіка та суспільство., 552-557, 2018
2018
Benchmarking of competitors in digital marketing
O Lehkyy
VIII Міжнародна науково-практична конференція "Стратегічні пріоритети …, 2018
2018
Особливості розвитку мобільного маркетингу
ЛОА Братко О.С.
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг і цифрові технології …, 2018
2018
Native advertising as an effective content marketing tool
O Lehkyy
ХV Ювілейна міжнародна науково-практична конференція молодих вчених …, 2018
2018
Approaches to defining the key features of “Marketing 4.0”
O Lehkyy
Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives …, 2018
2018
Розділ VІІ. Зміни інвестиційних пріоритетів маркетингу 4.0 у глобальному вимірі
ЛО А.
Четверта промислова революція: зміна напрямків міжнародних інвестиційних …, 2018
2018
Peculiarities of digital marketing at B2B segment
ОА Легкий
Тернопіль: ТНЕУ, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20