Подписаться
Олег Легкий (Oleh Lehkyy)
Олег Легкий (Oleh Lehkyy)
к.е.н., ст. викл., ЗУНУ
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату
ОМ Сохацька, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології 1 (2), 4-31, 2017
292017
Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу
ІА Підгурська, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології 3 (3), 25-34, 2019
192019
Організаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємства
О Марцінковська, О Легкий
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 81-85, 2019
162019
Людський капітал та шляхи його відтворення
О Марцінковська, О ЛЕГКИЙ
Економічний аналіз.—2010.—Вип 7, 310-312, 2010
122010
ІНКОТЕРМС-2010 як інструмент регулювання зовнішньоекономічної діяльності
О Марцінковська, О Легкий
Економічний аналіз, 265-268, 2013
82013
Четверта промислова революція: зміна напрямів міжнародних інвестиційних потоків
АІ Крисоватий, ОМ Сохацька, ІВ Скавронська, ІЯ Зварич, ОБ Кухтин, ...
Тернопіль, Осадца ЮВ, 2018
72018
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЇЇ МІСЦЕ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА THEORETICAL ASPECTS OF ORGANIZATIONAL CULTURE AND ITS PLACE IN THE ENTERPRISE …
АІ Юськевич, ОА Легкий
Приазовський економічний вісник, 148-151, 2020
62020
Semantic Core Parsing in Search Engine Optimization Process
O Lehkyy, I Pidhurska, T Haida
2019 9th International Conference on Advanced Computer Information …, 2019
62019
Orhanizatsiini aspekty vprovadzhennia CRM-system u diialnist pidpryiemstva [Organizational aspects of implementation of CRM systems in enterprise activities]
O Martsinkovska, O Lehkyi
Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy 23, 81-85, 2018
62018
Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіці
ОА Легкий, ОМ Сохацька
62016
Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективності
ОА Легкий, ОБ Марцінковська
ТНЕУ, 2013
6*2013
Організація відділу маркетингу в умовах четвертої промислової революції
О Легкий
Економіка та суспільство, 431-439, 2018
52018
Цифрові комунікаційні інструменти маркетингу пивоварних підприємств
ОА Легкий
автореф./-Тернопіль: Тнеу, 2017
52017
Вплив конкурентоспроможності персоналу на ефективність роботи організації
О Марцінковська, О ЛЕГКИЙ
Економічний аналіз: зб. наук праць каф. екон. аналізу і статистика Терноп …, 2011
52011
Нативна реклама як пріоритетний напрям управління контентною стратегією
О Легкий, О Марцінковська
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 53-62, 2020
32020
«ЕКОНОМІЧНІ БУЛЬБАШКИ» НА РИНКУ ВІРТУАЛЬНИХ ТОВАРІВ
О Легкий
Журнал європейської економіки 15 (2), 183-193, 2017
32017
Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарів
ОА Легкий, ОБ Марцінковська
Тернопільський національний економічний університет, 2016
32016
Співвідношення змісту понять «маркетингові комунікації» та «просування»
О Легкий
Тези доповідей X Ювілейної міжнародної конференції молодих учених та …, 2017
22017
Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємств
ОА Легкий
22015
Зовнішньоекономічна діяльність Тернопільської області: сучасний стан та перспективи
О Марцінковська, О Легкий
Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 52-58, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20