Підписатись
O.Bolotna, О.В. Болотна, О.В. Болотная
O.Bolotna, О.В. Болотна, О.В. Болотная
доцент Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна
Підтверджена електронна адреса в karazin.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Экологический маркетинг: новый концептуальный подход и стратегический потенциал производителей
ПН Болотна О.В., Сардак Я.
Проблемы и перспективы развития предпринимательства, 2015
59*2015
Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу
ОВ Болотна
Traektoriâ Nauki= Path of Science 1 (2-3), 41-56, 2015
422015
Емоційний маркетинг як технологія управління поведінкою споживачів
ОВ Болотна
Ефективна економіка, 2013
402013
Актуальність впровадження ефективної товарної стратегії бренду на підприємстві
ОВ Болотна, ЮГ Терзян, ОО Хомутова
Ефективна економіка, 2016
152016
Управління маркетинговою діяльністю в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
ОВ Болотна, ДІ Бушля
Економіка та управління підприємствами 14, 268-272, 2018
122018
Маркетинговые инструменты повышения конкурентоспособности предприятия в условиях кризиса
ОВ Болотная
Бизнес информ, 333-337, 2013
112013
Политика импортозамещения как фактор повышения конкурентоспособности экономики Украины
ОВ Болотная, ТФ Ларина
Бизнес Информ, 23-25, 2012
92012
Соціальні інновації як інструмент підвищення якості життя населення України
ОВ Болотна, МК Костюк
Економіка і суспільство.–2017.–Вип 10, 510-517, 2017
72017
Актуальність впровадження CRM-систем в торговельно-комерційні підприємства
ОВ Болотна, БЮ Скорик
Міжнародний науковий журнал" Інтернаука, 12-15, 2020
42020
Аналіз методів формування лояльності споживачів на ринку харчових продуктів
ОВ Болотна, ВР Підлубна
Ефективна економіка, 2017
42017
Особливості побудови стратегії цифрового маркетингу в організації електронного бізнесу
О БОЛОТНА, В ЛЯШЕВСЬКА
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 326 (1), 9-13, 2024
32024
Проблеми підвищення конкурентоспроможності промислового сектору в Україні: роль держави
ОВ Болотна, ТФ Ларіна
Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 72-76, 2013
22013
Зовнішнє середовище як фактор конкурентоспроможності підприємства
О Болотна
Економічний аналіз, 48-51, 2013
22013
Удосконалення маркетингової діяльності суб’єктів підприємництва на ринку будматеріалів
ОВ Болотна, ЄВ Лісений, ОР Гребенюк
Український журнал прикладної економіки, 125-130, 2021
12021
Особливості маркетингу у сфері освітніх послуг
ОВ Болотна
НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021
12021
Обґрунтування використання інноваційних технологій для покращення іміджу торговельної марки Мівіна
АВ Галавтіна, ОВ Болотна
Міжнародний науковий журнал Інтернаука, 23-27, 2018
12018
РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА ЧЕРЕЗ SMART-СПЕЦІАЛІЗАЦІЮ ГРОМАД: ДОСВІД ЄС
ЮЮ Лола, ДГ Михайленко, ОВ Болотна, ВВ Дячек
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки, 91-99, 2024
2024
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
О БОЛОТНА, В ЛЯШЕВСЬКА, А ПРИЛИПКО, О ЖИТЧЕНКО
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 336 (6), 112-115, 2024
2024
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ВИКОРИСТАННІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
О БОЛОТНА, О ВІТОВ, А КУДРЕВИЧ
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 336 (6), 52-55, 2024
2024
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ ПОНЯТЬ «ЕМОЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ»,«ЧУТТЄВИЙ МАРКЕТИНГ» ТА «МАРКЕТИНГ ВРАЖЕНЬ»
Д Михайленко, О Болотна, Н Давиденко
Економіка та суспільство, 2024
2024
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20