Підписатись
Оболенська Тетяна Євгеніївна / Obolenska Tetiana Yevhenivna
Оболенська Тетяна Євгеніївна / Obolenska Tetiana Yevhenivna
Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman (KNEU)
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний та зарубіжний досвід
ТЄ Оболенська
К.: КНЕУ, 2011
236*2011
Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний і зарубіжний досвід: монографія
ТЄ Оболенська
К.: КНЕУ 208, 2001
2362001
Міжнародні фінанси
ОМ Мозговий, ОН Мозговой, ТВ Мусієць, ТВ Мусиец, ...
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
1052016
Сутність та особливості маркетингу освітніх послуг в Україні
ВВ Сиченко
Державне будівництво, 2007
442007
Маркетинг у сфері освітніх послуг
ТЄ Оболенська
Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук …, 2002
422002
Моделювання рейтингової оцінки вищого навчального закладу
ТЄ Оболенська, ВВ Вітлінський, НВ Жигоцька
Економічна кібернетика: Міжнародний науковий журнал, 65-73, 2000
36*2000
Наукові засади формування конкурентного ринку освітніх послуг для функціонування ринку праці
ТЄ Оболенська, ВВ Вітлінський
Теорія і практика маркетингу в Україні. Монографія. За науковою редакцією д …, 2005
252005
Наукові засади формування конкурентного ринку освітніх послуг для функціонування ринку праці
ТЄ Оболенська
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія, 13-57, 2005
252005
Нова парадигма виховної роботи в університеті
Т Оболенська
Вища школа 12, 66-73, 2011
222011
Маркетинг у сфері освітніх послуг: дис. доктора економічних наук: 08.06. 02/Тетяна Євгеніївна Оболенська
ТЄ Оболенська
Харківський державний економічний університет, Харків, 2002
22*2002
Priority formats of trade integration of countries
T Tsygankova, T Obolenska, O Yatsenko, L Lyskova, O Sovenko
Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2020
142020
Природа і особливості освітніх послуг як товару
ТЄ Оболенська
Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукраїнського …, 2001
132001
Природа і особливості освітніх послуг як товару
ТЄ Оболенська
Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукр. нац. ун-ту …, 2001
132001
Експортний потенціал України на світовому ринку освітніх послуг
ТЄ Оболенська
Вчені записки»: Збірник наукових праць ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана», 209-217, 2012
122012
Conceptual approaches to international cooperation between higher education institutions
T Obolenska, O Tsyrkun
International Economic Policy, 40-58, 2016
82016
Рейтингове управління конкурентоспроможністю на ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів
АФ Павленко, ТЄ Оболенська, ВВ Вітлінський
Науковий вісник Національного гірничого університету. Маркетинг освіти, 4-11, 2005
82005
Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою маркетинг послуг
ОО Дима
Маркетинг і менеджмент інновацій, 48-62, 2012
72012
Національні фінансові системи в умовах глобалізації: монографія
ІО Лютий, АФ Павленко, ТЄ Оболенська
Івано-Франківськ: Галицька Академія, 2008
72008
Наукові засади формування механізму узгодженої взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці
ТЄ Оболенська, ЮН Усиченко
Науковий вісник Національного гірничого університету, 10-15, 2006
72006
Еволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освіти
ТЄ Оболенська
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000
72000
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20