Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в країнах Східної Європи М Олійник Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2016 | 23 | 2016 |
Psychological and Pedagogical Factors of Activating the Masters Students Cognitive Interests to the Study of Foreign Languages M.Oliinyk, N.Davydiuk, Y. Zhurat Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 11 (1), 312-324, 2019 | 13* | 2019 |
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в країнах Східної Європи МІ Олійник Чернівці: Родовід, 2015 | 11 | 2015 |
Історія дошкілля Буковини: Навчально-методичний посібник/Марія Олійник, Ярина Квасецька МІ Олійник Чернівці: Зелена Буковина, 2012 | 10 | 2012 |
Соціально-педагогічна реабілітація дітей в спеціальних дошкільних закладах освіти засобами творчої гри: 13.00.01 – теорія та історія педагогіки МІ Тютюнник Прикарпатський університет імені Василя Стефаника., 1999 | 10 | 1999 |
Features of authenticity development in future psychologists HK Radchuk, ZM Adamska, M Oliynyk | 8 | 2019 |
Полікультурне виховання як процес формування етнічної ідентичності та толерантності у дітей дошкільного віку МІ Олійник Вісник Прикарпатського університету: Педагогіка., 35-39, 2010 | 7 | 2010 |
Professional Honor in the Pedagogical Activity of the Future Teacher. M Ivanchuk, O Kostashchuk, N Machynska, M Oliynyk Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Românească pentru …, 2020 | 6 | 2020 |
Розвиток особистісного потенціалу молодшого школяра в умовах інтегрованого навчання M Ivanchuk, M Oliinyk Педагогічна освіта, 254, 2019 | 5* | 2019 |
Occupational Training and Family Relationships of Students in conditions of Personal Crisis M Oliynyk International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro) 2 (3), 2015 | 5* | 2015 |
Сутнісна характеристика готовності майбутнього фахівця дошкільної освіти до професійної мобільності МІ Олійник, ОА Брухальська Науковий часопис імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість …, 2013 | 5 | 2013 |
Досвід професійної підготовки педагогів дитячих садків в освітніх закладах Румунії М Олійник Педагогічний дискурс: зб. наукових праць., 262-265, 2012 | 5 | 2012 |
Теоретичні основи моделювання процесів професійної підготовки вихователів ДНЗ у контексті нових підходів до освіти М Олійник Вісник Прикарпатського університету: Педагогіка., 108-113, 2011 | 5 | 2011 |
Застосування інноваційних технологій при підготовці майбутніх вихователів МІ Олійник Науковий вісник Чернівецького університету: Педагогіка та психологія, 144-152, 2012 | 4 | 2012 |
Наступність дошкільного навчального закладу і початкової школи в етнічному вихованні дітей ВІ Кононенко, НВ Лисенко, МІ Шоробура, МІ Олійник | 4 | 2011 |
Упровадження здоров'язбережувальних технологій як чинник ефективного функціонування інклюзивного освітнього простору О КУЗЕНКО, М ОЛІЙНИК, І ПЕРЕПЕЛЮК Освітні обрії 54 (1), 81-84, 2022 | 3 | 2022 |
Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ М Олійник Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки», 212-219, 2012 | 3 | 2012 |
Науково-методичний центр університету в системі забезпечення якості професійного розвитку викладачів Т Федірчик, Л Тимчук, М Олійник Наука і освіта., 5-16, 2018 | 2 | 2018 |
До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти ОВ Двіжона, МІ Олійник Вища освіта України 1 (№ 3 (додаток 1), темат. вип. : Педагогік), 384–392, 2012 | 2 | 2012 |
Особливості формування професійно-пізнавальних інтересів у майбутніх вихователів дошкільних установ М Олійник Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць …, 2011 | 2 | 2011 |