Теорія і методика жанрового аналізу малих епічних і ліро-епічних різнонаціональних художніх творів НР Грицак | 11 | 2020 |
Використання електронного навчального курсу «Антична література» під час підготовки студентів-філологів N Hrytsak ScienceRise: Pedagogical Education, 17-22, 2017 | 9 | 2017 |
Студенти покоління Z: проблеми освіти Н Грицак, О Ісаєва Проблеми підготовки сучасного вчителя, 64-72, 2020 | 6 | 2020 |
Поняття «педагогічні умови» в сучасних педагогічних студіях НР Грицак Проблеми реформування педагогічної науки і освіти, 15-18, 2019 | 6 | 2019 |
Літературна освіта молоді та проблема кліпового мислення НР Грицак Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 25-28, 2018 | 6 | 2018 |
Герменевтика і проблеми літературознавчої інтерпретації РТ Гром'як, ЛБ Бабій, НР Грицак, МБ Лановик, ЗБ Лановик, НМ Лупак, ... Редакційно-видавничий відділ ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006 | 5 | 2006 |
Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти Н Грицак | 4 | 2023 |
Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі Н Грицак Освітологічний дискурс, 188-199, 2018 | 4 | 2018 |
Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики Н Грицак Educological discourse 35 (4), 84-102, 2021 | 3 | 2021 |
Позитивна мотивація як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти НР Грицак Перспективи та інновації науки 11, 29, 2023 | 2 | 2023 |
Проблема читання художньої літератури у контексті сучасних реалій НР Грицак Вектор, 2022 | 2 | 2022 |
Методика жанрового аналізу балад Вільшаний король Й. Ґете та Лілея Т. Шевченка з урахуванням національної специфіки НР Грицак Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2019 | 2 | 2019 |
Формування компетенції кваліфікованого аналізу інонаціонального художнього твору у студентів-філологів НР Грицак ScienceRise. Pedagogical Education, 13-17, 2019 | 2 | 2019 |
Саморегуляція навчальної діяльності майбутнього вчителя зарубіжної літератури як складова професійної підготовки НР Грицак Social and Economic Aspects of Education in Modern Society, 27-33, 2018 | 2 | 2018 |
Літературознавчі передумови використання жанрового шляху аналізу з урахуванням національної специфіки художнього твору в професійній підготовці майбутніх учителів зарубіжної … НР Грицак Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2018 | 2 | 2018 |
Читання художньої книги крізь призму реалій війни. Шкільна літературна освіта: традиції і новаторство НР Грицак ХІ Волошинські читання, 65-69, 0 | 2 | |
Літературознавчі передумови використання інтермедіального аналізу на уроках української літератури М Ягнич, Н Грицак Освіта. Інноватика. Практика 12 (4), 64-70, 2024 | 1 | 2024 |
Формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 6-му класі Н Грицак Studia Methodologica, 279-287, 2024 | 1 | 2024 |
ВІД ПЕДАГОГІЧНОГО КОУЧИНГУ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ Н Грицак Освіта. Інноватика. Практика 11 (9), 21-26, 2023 | 1 | 2023 |
Художня література як психотерапія в умовах воєнного стану в Україні. Література в мультикультурному дискурсі: збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції/за заг. ред НР Грицак О. Крижановської. Полтава: ДЗ «Луганський національний університет імені …, 2023 | 1 | 2023 |