Follow
Ігор Рябов / Рябов І. Б. / Рябов Ігор Будимирович / Riabov Ihor
Ігор Рябов / Рябов І. Б. / Рябов Ігор Будимирович / Riabov Ihor
доцент НУ 'Чернігівська політехніка, Chernihiv Polytechnic National University
Verified email at stu.cn.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві
ІБ Рябов, ІМ Шевкопляс
432020
Проблеми та перспективи екологічного маркетингу в Україні
ТА Рябова, ІБ Рябов
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 155-159, 2019
172019
Development of the creative sector of the world economy: trends for the future
I Riabov, T Riabova
Futurity Economics&Law 1 (4), 12-18, 2021
132021
Development of the creative sector of the world economy: trends for the future. Futurity Economics&Law, 1 (4), 12–18
I Riabov, T Riabova
132021
Osoblyvosti ta suchasni tendentsii zasto-suvannia systemy digital-marketynhu na pidpryiemstvi (Peculiarities and modern trends of using the digital marketing system at the …
IB Riabov, IM Shevkoplias
Efektyvna ekonomika 12, 2020
122020
Особливості маркетингу у сфері послуг
ТА Рябова, ІБ Рябов
Приазовський економічний вісник, 78-81, 2018
102018
Наукові аспекти формування рекреаційно-туристичного бренду України
ІВ Безуглий, ІБ Рябов
Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка : збірник наукових праць, 148-157, 2013
72013
PECULIARITIES OF DIGITAL MARKETING IN THE ERA OF GLOBALIZATION: AN ANALYSIS OF THE CHALLENGES.
T Riabova, I Riabov, O Vovchanska, T Li, V Saienko
Financial & Credit Activity: Problems of Theory & Practice 6 (47), 2022
62022
Peculiarities and modern trends of the application of the digital marketing system at the enterprise. Efektyvna ekonomika
IB Riabov, IM Shevkoplias
52020
Роль креативу в рекламній діяльності
ТА Рябова, ІБ Рябов
42019
Рекламна діяльність: методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075" Маркетинг" ступінь вищої освіти" бакалавр"
ІБ Рябов
Чернігів: ЧНТУ, 2018
12018
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ СИСТЕМАМИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
ТА Рябова, ІБ Рябов
Науковий вісник Полісся, 105-109, 2016
12016
Analysis of digital marketing trends in 2022-2023 of the global fuel and energy complex (experience for Ukraine)
E Zabarna, T Riabova, I Riabov, N Pysarenko, A Mostova
2023
Фактор діджиталізації туристичної реклами
І Безуглий, І Рябов, Т Рябова
Проблеми і перспективи економіки та управління, 130-142, 2023
2023
Analysis of digital marketing trends in 2022-2023 of the global fuel and energy complex (experience for Ukraine)
А Мостова, ТА Рябова, Н Писаренко, ІБ Рябов, Е Забарна
2023
ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: АНАЛІЗ ВИКЛИКІВ
Т Рябова, І Рябов, О Вовчанська, Т Лі, В Саєнко
Financial and credit activity problems of theory and practice 6 (47), 160-171, 2022
2022
Peculiarities of digital marketing in the era of globalization: an analysis of the challenges
В Саєнко, Т Лі, О Вовчанська, ТА Рябова, ІБ Рябов
2022
Development of the creative sector of the world economy: trends for the future
ТА Рябова, ІБ Рябов
2021
Електронна комерція: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»
ІБ Рябов
Чернігів: НУ" Чернігівська політехніка", 2021
2021
Фактор тревел-журналістики в розвитку туризму
ІВ Безуглий, ВМ Бусел, ІБ Рябов
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20