Підписатись
Браславець Тетяна Миколаївна
Браславець Тетяна Миколаївна
Полтавський державний аграрний університет, ННІ ЕУПІТ, кафедра публічного управління та адмін.
Підтверджена електронна адреса в pdaa.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
782018
Системний підхід до маркетингу
ВІ Перебийніс, ТМ Сердюк
Формування ринкової економіки: зб. наук. праць.– Спец. вип. Маркетингова …, 2011
112011
Формування характеристик молокотоварного потоку сільгосппідприємств
ТМ Сердюк
http://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/4.1/254.pdf 1 (4), 254-259, 2012
82012
СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМИ ПОТОКАМИ
ТМ Сердюк
Вісник Хмельницького національного університету 4 (4), 182-186, 2011
72011
Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками
ТМ Сердюк
Вісник ДонНУЕТ. Науковий журнал http://visnik.donnuet.education/ru/archive …, 2011
72011
Моделирование ценообразования на основе интегральной оценки потока молока
ВИ Перебийнос, ТН Сердюк
Вестник Пермского университета. Серия: Экономика, 70-76, 2014
12014
Концепція продовольчого маркетингу в контексті розвитку агробізнесу
ТМ Сердюк
Вісник Сумського нац. аграрн. ун-ту. Серія «Економіка і менеджмент, 96-100, 2011
12011
Вплив обмежень на процес реалізації стратегічного набору маркетингового управління товарними потоками підприємства
ТМ Браславець
Полтавська державна аграрна академія, 2017
2017
Управління товарними потоками в контексті розвитку маркетингу, менеджменту та логістики
ВІ Перебийніс, ТМ Браславець
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія], 127-147, 2016
2016
Інтегральний показник рівня якості сировини
ТМ Браславець
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 288-291, 2015
2015
Стратегічний набір управління закупівлями сировини молокопереробними підприємствами
ТМ Сердюк
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 68-75, 2015
2015
ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ ЗАКУПІВЛЯМИ СИРОВИНИ
ТМ Браславець
Проблеми та перспективи розвитку менеджменту сучасних підприємств …, 2014
2014
Прогнозування та моделювання обсягів пропозиції молока для переробних підприємств
ТМ Сердюк
https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/5.1/258.pdf 1 (вип.2 (5 …, 2012
2012
Концептуальні підходи щодо тлумачення понять «маркетинг» та «маркетинговий менеджмент»
ТМ Сердюк
Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. - Вип. 264: В 9 т. 8 …, 2010
2010
СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМИ ПОТОКАМИ
ВІ Перебийніс, ТМ Браславець
Редакційна колегія, 87, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15