Національна ідентичність як складова системи соціальної ідентичності особистості КВ Терещенко Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 392-399, 2010 | 29 | 2010 |
Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх медичних сестер ОВ Юшина Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць, 456-463, 2012 | 22 | 2012 |
Проблеми вдосконалення психологічної компетентності керівників освітніх організацій у процесі підвищення кваліфікації ОІ Бондарчук Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 47-52, 2010 | 22 | 2010 |
Особистісний модус самореалізації майбутніх фахівців ЛЗ Сердюк Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (10(23)), 239-248, 2014 | 19 | 2014 |
Психолого-педагогічний супровід педагогічної практики майбутніх вихователів ДНЗ ЛМ Кідіна Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 183-189, 2010 | 16 | 2010 |
Особистісна зрілість: сутність і перспективи актуалізації в умовах післядипломної освіти СМ Панченко Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 308-316, 2010 | 10 | 2010 |
Проблема професійної толерантності керівників освітніх організацій ОВ Брюховецька Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць, 203-210, 2011 | 9 | 2011 |
Зміст і складові професійної компетентності сімейного лікаря: психологічний аспект ЛВ Лимар Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Соціальні та …, 2019 | 8 | 2019 |
Соціально-психологічні особливості студентського віку ЛО Жданюк Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Соціальні та …, 2017 | 8 | 2017 |
Психологічні фактори успішної професійної кар’єри керівників загальноосвітніх навчальних закладів ОІ Бондарчук Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць, 178-182, 2010 | 8 | 2010 |
Динаміка розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці ММ Марусинець, В Іванова Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 232-240, 2010 | 8 | 2010 |
Модель формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів СО Хілько Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (15(28)), 254-263, 2015 | 7 | 2015 |
Особливості мотивації студентів-медиків до попередження конфліктів з пацієнтами у процесі професійної підготовки ЛВ Лимар Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць, 350-357, 2011 | 7 | 2011 |
Інноваційна діяльність як чинник особистісно-професійного розвитку вчителів початкової школи О Шевцова Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 463-472, 2010 | 7 | 2010 |
Формування готовності до професійної діяльності як психолого-педагогічна ипроблема ЛМ Рябокінь Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 344-349, 2010 | 7 | 2010 |
Розвиток професійного самовизначення у мабутніх психологів: інтеграційно-діяльнісний підхід ЄВ Кучеренко Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 208-216, 2010 | 7 | 2010 |
Основні вияви організаційного розвитку освітніх організацій ЛМ Карамушка Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць 2 (1(14)), 174-182, 2010 | 7 | 2010 |
Рефлексія як механізм формування індивідуальної свідомості та діяльності особистості РВ Павелків Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Соціальні та …, 2019 | 6 | 2019 |
Стресостійкість особистості як психологічний феномен: основні теоретичні підходи ОК Кравцова Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Соціальні та …, 2019 | 6 | 2019 |
Особливості формування мотиваційної сфери навчання підлітків ТВ Чаусова Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Соціальні та …, 2018 | 6 | 2018 |