Автентичність кіносценарію як сучасного літературного тексту Н Нікоряк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2011 | 14 | 2011 |
Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка "Київських фресок” Сергія Параджанова) Н Нікоряк Питання літературознавства, 351—367, 2013 | 7 | 2013 |
Кіно як інтермедіальний код прози А. Кокотюхи Н Нікоряк Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць …, 2022 | 3 | 2022 |
Специфіка кіносценарної персоносфери Н Нікоряк Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки …, 2012 | 3 | 2012 |
Екранізації творів світової літератури ХІХ ст. : метод. реком. Н Нікоряк, А Сажина Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023 | 2 | 2023 |
Оригінальна другорядність: кіносценарій за літературним текстом (“Intermezzo” С.Параджанова) Н Нікоряк Питання літературознавства: науковий збірник / гол. ред. О. В. Червінська …, 2017 | 2* | 2017 |
Оригінальна другорядність: кіносценарій за літературним текстом Н Нікоряк Пасіонарність другорядного: матеріали ХІVМіжнародної літературознавчої …, 2017 | 2* | 2017 |
Специфіка кінорецепції літературного тексту Івана Франка "Украдене щастя" Н Нікоряк Матеріали Міжнародного наукового конгресу присвяченого 150-річчю від дня …, 2008 | 2 | 2008 |
Жанрова адаптація літературного тексту Лесі Українки до умов кіномистецтва Н Нікоряк Науковий вісник, 93–97, 2006 | 2 | 2006 |
Актуалізація класичного тексту в жанрі римейку: телесеріал “Спіймати Кайдаша” (2020) Н Нікоряк Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія, С. 153–163, 2022 | 1 | 2022 |
КіноСковорода: кінематографічна актуалізація біографії N Nikoriak Питання літературознавства, 7-24, 2022 | 1 | 2022 |
Actualization of the Pandemic Theme in I. Bergman Cinematic Narrative (intermedial cut of theparable film “The Seventh Seal”). N Nikoriak, A Tychinina | 1 | 2022 |
Трансгресія жанру поетичної балади у кінотекст (“Толока” М. Іллєнка) Н Нікоряк Мова. Література. Фольклор., С. 118–128, 2021 | 1 | 2021 |
Жанр балади в кінематографічному дискурсі (кінобалада “Букет”(2000) чеського режисера ФА Брабеця) Н Нікоряк, А Сажина | 1 | 2021 |
Текст на культурологічній межі: Кінороман „Червоний. Без лінії фронту” А. Кокотюхи. Н Нікоряк Питання літературознавства, 164–194, 2020 | 1 | 2020 |
Двоемирие как художественное предчувствие истории: фильм Ю. Ильенко и С. Параджанова «Лебединое озеро. Зона» (1990) Н Никоряк XIII International Symposium Contemporary Issues of Literary Criticism …, 2019 | 1* | 2019 |
Українська еміграція на межі: кінострічка Л. Осики “Камінний хрест” (1968) Н Нікоряк Інтервали: 1918 – 1968 –2018 (література/літературознавство) : матеріали ХV …, 2018 | 1* | 2018 |
Екфрастичні елементи сучасного кіносценарного тексту (В. Мицько "Портрет") Н Нікоряк Питання літературознавства, 230–242, 2013 | 1 | 2013 |
Кіносценарій як квазідраматургічний жанр НВ Нікоряк Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г …, 2013 | 1* | 2013 |
Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка "Тарас Бульба” Н Нікоряк Питання літературознавства, 3-13, 2009 | 1 | 2009 |