Подписаться
Alla Lialiuk ( Baran) / Алла Миколаївна Лялюк ( Баран)
Alla Lialiuk ( Baran) / Алла Миколаївна Лялюк ( Баран)
Lesya Ukrainka Volyn National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене vnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг і логістика у вищому навчальному закладі: монографія
НІ Чухрай, РА Патора, АМ Лялюк
Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. Нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008
182008
Маркетинг
алла Лялюк
Луцьк: РВВ «Вежа» ВНУ ім.Лесі Українки, 2010
15*2010
Модель купівельної поведінки покупця як передумова маркетингової стратегії формування споживчої лояльності
А Лялюк
Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені …, 2017
42017
Взаємозв’язок ринку освітніх послуг і ринку праці: проблеми та способи їх вирішення
алла Лялюк
Науковий вісник Волинського державного університету імені Лесі Українки., С …, 2007
42007
Особливості використання стратегічного маркетингу вищими навчальними закладами
А Лялюк
Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені …, 2018
32018
Предметне поле маркетингових досліджень поведінки покупців
А Лялюк
Ефективна економіка., 2013
22013
ФОРМУВАННЯ ОМНІКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЇЙ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
A Lialiuk, T Sak
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 2 (30), 99-107, 2022
12022
Торговельне підприємництво в Україні до і під час війни: порівняльний аспект
А Лялюк
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 4 (32), 94-102, 2022
12022
РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ
A Lialiuk
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 4 (24), 46-53, 2020
12020
Проблеми фальсифікації харчових продуктів та шляхи її подолання
A Lialiuk
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 1 (21), 108-116, 2020
12020
Modern technologies of marketing intelligence
O Makara, A Lialiuk, Y Panasiuk
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 4 (20), 116-124, 2019
12019
Вплив маркетингового стратегічного планування підприємства на рівень його ринкової безпеки
АМ Лялюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
12014
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ: РЕГІОНАЛЬНІ ФАКТОРИ РОЗВИТКУ
A Lialiuk
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 2 (26), 119-127, 2021
2021
ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ І ТЕНДЕНЦІЙ Ф’ЮЧЕРСНОЇ ТОРГІВЛІ НА СВІТОВОМУ БІРЖОВОМУ РИНКУ
A Lialiuk, A Melnychuk, I Syrotynska
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 4 (28), 96-102, 2021
2021
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У БІРЖОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
A Lialiuk
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 2 (22), 99-106, 2020
2020
Investigation of Integrated Marketing Communications to the Buyer in the Retail Trade Network
A Lialiuk, I Koniukh
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 4 (8), 54-59, 2016
2016
Системний аналіз і прийняття інноваційних рішень: методичні вказівки до практичних занять
ОМ Полінкевич
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2016
2016
Формування концепції виміру вітчизняних брендів на відповідність моделі 4-D
А Лялюк
Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені …, 2016
2016
Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці
A Lialiuk
Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University 2 (2), 50-55, 2015
2015
Вплив соціокультурних чинників на купівельну поведінку українського споживача
А Лялюк
Соціум. Наука. Культура. ХІ Міжнародна науковоа інтернет- конференція, 15-20, 2015
2015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20