Подписаться
Тетяна Сергіївна Розумна / Tetiana Rozumna
Тетяна Сергіївна Розумна / Tetiana Rozumna
Маріупольський державний університет/Mariupol State University
Подтвержден адрес электронной почты в домене mdu.in.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Organization of foreign languages blended learning in COVID-19 conditions by means of mobile applications
I Bardus, Y Herasymenko, O Nalyvaiko, T Rozumna, Y Vaseiko, ...
Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala 13 (2), 268-287, 2021
332021
Use of mobile applications for foreign language lexical competence formation
L Horbatiuk, N Kravchenko, H Alieksieieva, V Lipych, T Rozumna
Journal of History Culture and Art Research 8 (3), 113-124, 2019
312019
Mobilni dodatky yak zasoby formuvannia inshomovnoi leksychnoi kompetentnosti studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei [Mobile applications as a means of forming foreign …
LV Horbatiuk, NV Kravchenko, HM Alieksieieva, TS Rozumna
Information technology and training tools 6, 150-164, 2019
102019
Мобільні додатки як засоби формування іншомовної лексичної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей
ЛВ Горбатюк, НВ Кравченко, ГМ Алєксєєва, ТС Розумна
Інформаційні технології і засоби навчання, 2019
92019
Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами проектної технології на заняттях з іноземної мови у ВНЗ
ТС Розумна
Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2015
52015
Змістово-процесуальний етап підготовки студентів до інтерактивної взаємодії з учнями
Т Розумна
Науковий збірник входить до нового Переліку фахових видань України (Бюлетень …, 2011
42011
Діалог як форма інтерактивної взаємодії
ТС Розумна
Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки …, 2010
42010
Формування комунікативної компетентності в інтерактивному навчанні іншомовного спілкування
ТС Розумна
Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2015
32015
Історичні витоки та сутність педагогічного спілкування
ТС Розумна
П86 Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загаль, 324, 2009
22009
The specifics of creating foreign language environment as a successful journey in educational process
M Poplavskyi, Y Rybinska, T Rozumna, S Pechenizka, T Nikolaieva, ...
Universidad de Granada, 2021
12021
Суть технології підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до інтерактивної взаємодії з учнями
ТС Розумна
Педагогіка та психологія, 36-40, 2011
12011
Програма обов’язкової навчальної дисципліни «Навчальна практика з англійської мови і літератури, німецької мови»
ТС Розумна
Бердянський державний педагогічний університет, 2020
2020
METHODOLOGICAL ASPECTS OF THE USING THE GENRE OF IMPROVISATION AS A MEANS OF THE MANIFESTATION OF PERSONALITY CHARACTERISTICS IN A THEATRE OF COMEDY
H Panych, T Rozumna
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2019
2019
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ
TS Rozumna
Bulletin of Zaporizhzhia National University. Pedagogical Sciences, 117-120, 2018
2018
The formation of lexical competence of future teachers of foreign languages by means of interactive methods
TS Rozumna
Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 117-120, 2018
2018
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У НАВЧАННІ АНГЛОМОВНОГО ПИСЬМА СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
ТС РОЗУМНА
МІЖНАРОДНІ ЧЕЛПАНІВСЬКІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 20, 252-258, 2016
2016
Засоби активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з іноземної мови
Т Розумна
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2016
2016
Інтерактивна взаємодія як складова процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови
ТС Розумна
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2015
2015
Засоби підготовки майбутніх учителів до організації інтерактивної взаємодії з учнями
ТС Розумна
Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології, 129-132, 2014
2014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–19