Підписатись
Ростислав Окрепкий
Ростислав Окрепкий
к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Західноукраїнський національний університет
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
РБ Окрепкий
Сталий розвиток економіки, 283-289, 2015
622015
Методичні аспекти використання кількісних індикаторів концентрації товарного ринку та ступеня його монополізації
РБ Окрепкий, ОФ Мигаль
Український журнал прикладної економіки 1 (4), 81-88, 2016
532016
Реалізація концепції масової кастомізації у сфері послуг
РБ Окрепкий, ОФ Мигаль
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
462017
Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту
РБ Окрепкий, ВТ Дудар
Галицький економічний вісник 62 (1), 118-131, 2020
412020
Маркетинговий аналіз/за ред. д. е. н., проф
Д Штефанич, О Братко, О Дячун, Н Лагоцька, Р Окрепкий
ДА Штефанича. Тернопіль: Економічна думка, 2011
352011
Тактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємства
РБ Окрепкий, АМ Бутов
Економічний аналіз, 2014
282014
Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу
СЄ Хрупович, РБ Окрепкий, ВТ Дудар
Галицький економічний вісник 74 (1), 163-170, 2022
252022
SEO оптимізація: семантичне ядро
НР Іванечко, РБ Окрепкий, ВІ Павелко
Проблеми системного підходу в економіці, 109-114, 2022
242022
Використання інструментів маркетингових досліджень при виявленні потреб людей з обмеженими можливостями
ТМ Борисова, РБ Окрепкий, ВТ Дудар
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 314, 2023
152023
Кон’юнктурний аналіз тенденцій розвитку ринку, його стійкості та циклічності
РБ Окрепкий, ДВ Гаргула
Інноваційна економіка, 197-203, 2013
152013
Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіону
Т Борисова, Г Монастирський, Р Окрепкий, Л Галько
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2022
142022
Методичні аспекти інтеграції АВС-і XYZ-аналізу в процесі формування асортиментного портфеля фірми
Р Окрепкий, Д Штефанич
ТНЕУ, 2011
132011
Маркетинговий аналіз: Навчальний посібник
ДА Штефанич, ОС Братко, ОД Дячун, НЗ Лагоцька, РБ Окрепкий
За редакцією д. е. н., професора Штефанича ДА–Тернопіль: Економічна думка, ТНЕУ, 2012
92012
Механізм просування Інтернет-бренду на електронному ринку
Р Окрепкий, Д Гаргула
Інноваційна економіка, 208-2012, 2012
72012
Удосконалення системи показників кон’юнктури товарного ринку
РБ Окрепкий
Економічний аналіз, 2008
62008
Методи аналізу конкуренції в ринкових дослідженнях
Р Окрепкий
Регіональна економіка 1, С. 263-269, 2005
62005
Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива України [Текст]: дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління …
Окрепкий
42006
Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива України [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 - економіка, організація і …
РБ Окрепкий
4
Маркетинг
Н Іванечко, Т Борисова, Ю Процишин, Р Окрепкий, В Дудар, ...
32021
Методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайту
РБ Окрепкий, Д Гаргула
Економічний аналіз, 2010
32010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20