Follow
Tetiana Tsarova, Царева Татьяна Александровна, Царьова Тетяна Олександрівна
Tetiana Tsarova, Царева Татьяна Александровна, Царьова Тетяна Олександрівна
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”
Verified email at kpi.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
О Зозульов, М Базь, Т Царьова
Маркетинг в Україні, 33-41, 2007
322007
The marketing epochs by key elements of enterprisecompetitiveness
O Zozul'ov, T Tsarova
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
282020
Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару
ОВ Зозульов, ТО Царьова
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2016
252016
Розроблення стартап-проекту
ОА Гавриш, СО Солнцев, ВВ Дергачова, ОВ Зозульов, НВ Юдіна, ...
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2016
212016
Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів
ТО Царьова
Маркетинг в Україні 3 (37), 16-19, 2006
162006
Технологія як товар: маркетингові аспекти
ТО Царьова
НТУУ" КПІ", 2010
122010
Маркетинг: теоретичні основи маркетингу. Навчально-методичний комплекс
ОВ Зозульов, ТО Царьова
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021
92021
Фундаментальний маркетинг. Навчально-методичний комплекс
ОВ Зозульов, ТО Царьова, ЮО Гавриш
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022
82022
Технологія як економічна категорія
ТО Царьова, ОВ Зозульов
НТУУ" КПІ", 2009
82009
Специфіка та тенденції розвитку ринку крафтової продукції в Україні
АЄ Кульчицька, ТО Царьова
Актуальні проблеми економіки та управління, 2018
72018
Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії
ОВ Зозульов, ТО Царьова
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2018
72018
Процесний підхід до формування маркетингової моделі товару
ОВ Зозульов, ТО Царьова
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
72015
Підходи до проведення технологічного аудиту
ОВ Зозульов, ТО Царьова
Економіка: реалії часу, 94-103, 2014
62014
АТІ-технологія динамичного таргетування
О Зозульов, Т Царьова
Маркетинг в Україні, 50-59, 2013
6*2013
Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможності
ОВ Зозульов, ТО Царьова
Хмельницький національний університет, 2020
52020
Інноваційний технологічний розвиток машинобудування України
ТО Царьова
НТУУ" КПІ", 2015
52015
Оцінювання конкурентоспроможності технології: п’ятирівнева модель технології як товару
ТО Царьова
Бізнес Інформ, 413-418, 2014
52014
Ecological and economic effects of industrial and technological development
O Ilyash, O Trofymenko, I Dzhadan, T Tsarova
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science 915 (1), 012004, 2021
42021
Protsesno-tekhnolohichnyj pidkhid do formuvannya marketynhovoy modeli tovaru [Process-technological approach to forming marketing product model]
OV Zozul’ov, TO Tsarova
Economic bulletin of National technical university of Ukraine “Igor Sikorsky …, 2016
42016
АТІ-технологія динамичного таргетування
О Зозульов, Т Царьова
Маркетинг в Україні, 50-59, 2013
42013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20