Підписатись
Анна Гаць (Розман)
Анна Гаць (Розман)
ЧТЕІ КНТЕУ
Підтверджена електронна адреса в chtei-knteu.cv.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Бізнес-модель підприємства роздрібної торгівлі
А Розман
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 15-34, 2014
272014
Механізм управління адаптивністю бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі
А Розман, І Денисенко
Економіст, 56-60, 2014
112014
Human capital as a foundation for enterprise value growth
SІ Bay, АМ Rozman
Актуальні проблеми економіки, 248-257, 2015
52015
ФОРМУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ ПРАЦІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ БУКОВИНИ
ВФ Кифяк, АМ Розман
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту 4 (48), 214-222, 2012
42012
MANAGING VALUE CREATION AT A TRAIDING ENTERPRISE
SI Bay, AM Hats
Znanstvena misel journal 1 (6), 19-26, 2017
22017
Creation of Shared Value in Retailing
S Bay, A Rozman
European cooperation 5 (5), 75-90, 2015
22015
БИЗНЕС-МОДЕЛЬ ПРЕДПРИЯТИЯ РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ
АМ Розман
Вестник Киевского национального торгово-экономического университета, 15-34, 2014
12014
Ключові драйвери цінності підприємства роздрібної торгівлі
РА Михайлівна
Науковий огляд, 2014
1*2014
Методологічні засади ціннісно-орієнтованого управління торговельним підприємством
А Розман
Вісник Хмельницького національного університету 1 (6), 26-34, 2013
12013
Сучасне розуміння цінності підприємства роздрібної торгівлі
А Розман, О Богатирьова
Вісник Східноукраїнського національного університету 11 (200), 235-239, 2013
12013
PRECONDITIONS FOR ESTABLISHMENT OF VALUE-BASED MANAGEMENT IN UKRAINIAN RETAILING
A Mazaraki, S Bay, A Hats
CONTEMPORARY ECONOMY: SOCIAL, LEGAL AND ECONOMIC ASPECTS, 129-136, 2017
2017
Транскордонне співробітництво як інструмент розвитку прикордонних територій України
А Розман
Європейський вибір економічного поступу регіону, 38-40, 2016
2016
Creation of the unique value propositions in retailing
AM Rozman
European research area: status, problems and prospects, 125-126, 2016
2016
The mechanism of value-based management of a retail enterprise
AM Rozman
Innovative potential of socio-economic systems: the challenges of the global …, 2016
2016
Construction of enterprise value-based management framework on the basis of system methodology
AM Rozman
Innovative solutions in modern science 4 (4), 40-57, 2016
2016
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ НА ЗАСАДАХ ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ
АМ Розман
БКК У9 (4Укр) 421.0-55 П78 П-78 Проблеми та перспективи розвитку …, 2016
2016
ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
СІ Розман АМ, Бай
Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні, 16-18, 2015
2015
Особливості використання туристичного потенціалу прикордонних територій Чернівецької області
А Розман
Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону, 2015
2015
Вплив туризму на розвиток торгівлі у прикордонних регіонах України
А Розман
Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці, 133-135, 2015
2015
Застосування освітніх SMART-технологій з метою підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства
АМ Розман
Сучасні проблеми управління підприємствами в умовах глобалізації та …, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20