Коди культури і «подвійне кодування» в мистецтві: монографія ОС Афоніна Київ: НАКККіМ, 2017 | 24 | 2017 |
Сучасна українська музика у вимірах європоцентризму: монографія ОС Афоніна Київ: НАКККіМ, 4-57, 2012 | 15 | 2012 |
Перспективи впровадження дистанційних курсів з музикознавства у навчальний процес Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв OS Afonina Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 85-88, 2012 | 13 | 2012 |
Культурний код і «подвійне кодування» в мистецтві ОС Афоніна Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2018 | 9 | 2018 |
Цитування як художній прийом «подвійного кодування» у музичному мистецтві постмодернізму O Aphonina Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 161-172, 2016 | 9 | 2016 |
Культурний код і «подвійне кодування» в мистецтві: дис.… д-ра мистецтвознавства: 26.00. 01 «Теорія та історія культури» ОС Афоніна Київ, 2018 | 8 | 2018 |
Особливості коду в культурі O Aphonina Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 94-98, 2015 | 8 | 2015 |
КОД І КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ТРАДИЦІЇ" ПОДВІЙНОГО КОДУВАННЯ" У ФОЛЬКЛОРІ O Aphonina Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 45-49, 2016 | 7 | 2016 |
Соціальна безпека: проблеми становлення соціального партнерства в Україні О Афоніна Вісник Національної академії державного управління при Президентові України …, 2011 | 7 | 2011 |
Евроінтеграційні тенденції розвитку музичного мистецтва в Україні кінця XX–початку XXI століть:[Дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства зі спеціальності: 26.00 … ОС Афоніна К.: НАКККіМ, 2011 | 6 | 2011 |
Музична основа сучасних українських балетів OS Afonina Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 121-126, 2020 | 5 | 2020 |
Художні прийоми «подвійного кодування» в синтезі мистецтв O Aphonina Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 118-128, 2017 | 5 | 2017 |
Постмодерне розуміння" подвійного кодування" в мистецтві O Aphonina Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 142-151, 2015 | 4 | 2015 |
Поліконфесійність як ознака сучасної української духовної музики OS Afonina Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 212-220, 2012 | 4 | 2012 |
Нові конотації в балетах «Весна священна» та художні прийоми «подвійного кодування» в мистецтві хореографії O Aphonina Мистецтвознавчі записки, 280-288, 2017 | 3 | 2017 |
Прийоми «подвійного кодування» в малярстві постмодернізму ОС Афоніна | 3 | 2016 |
Природа і функції коду культури та мистецтва у сучасній науковій літературі O Aphonina Культура і сучасність, 80-86, 2016 | 3 | 2016 |
Теоретичні основи дослідження коду в культурі і" подвійного кодування" у мистецтві O Aphonina Культура і сучасність, 81-86, 2015 | 3 | 2015 |
Становлення концепту" кодування" в культурі OS Afonina Мистецтвознавчі записки, 207-217, 2015 | 3 | 2015 |
Творчість В. Степурка у культурологічних вимірах сучасного музичного мистецтва О Афоніна Мистецтвознавчі записки, 146, 2007 | 3 | 2007 |