Підписатись
Павло Юрійович Мельник
Павло Юрійович Мельник
Підтверджена електронна адреса в npu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Засвоєння соціокультурних стереотипів у роботі з рекламними повідомленнями
ПЮ Мельник
Іноземні мови, 12-15, 2002
102002
Завдання на переклад реклами як фактор формування міжкультурної компетенції
ПЮ Мельник
Іноземні мови, 8-15, 2005
52005
Реклама та її використання в умовах реалізації соціокультурного підходу
ПЮ Мельник
Іноземні мови, 19-24, 2004
42004
Социокультурный потенциал рекламного текста
ПЮ Мельник
Іноземні мови, 11-14, 2003
42003
Реклама як фактор проблемної організації засвоєння соціокультурної інформації старшокласниками
ПЮ Мельник
Іноземні мови, 10-13, 2001
32001
Рекламні тексти як навчальний матеріал для формування соціокультурної компетенції старшокласників
ПЮ Мельник
Іноземні мови в сучасній школі, С.13-23; С.40., 2013
22013
Метонімія в рекламі: дидактичні і методичні аспекти
ПЮ Мельник
Іноземні мови, 8-16, 2009
22009
Quête dans le musée
P Melnyk
Іноземні мови, 53-56, 2019
12019
«Словник франкофонів»: завдання, розробка, функціонування та використання словника французької мови нового покоління
ЄЮМ П.Ю.Мельник
Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» 12, 2022
2022
Аналіз метафор критичного та рекламного дискурсів як прийом удосконалення соціокультурної компетентності студентів
ПЮ Мельник
Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах …, 2021
2021
До питання про організацію рекламних текстів в умовах реалізації культурологічного підходу до навчання мови: логіка пандану
ПЮ Мельник
Іноземні мови 2, С. 44-55, 2021
2021
Le premier cours de FLE: utiliser les clichés culturels
P Melnik
Le Français dans le monde, 81-82, 2020
2020
Genius Loci de Paris: un moyen d’y initier des étudiants
P Melnyk
Науково-методичний журнал" Іноземні мови" 102 (2), 21-26, 2020
2020
S’entraîner à la compréhension orale avec « 1 jour, 1 question »: навчальний посібник
P Melnik
2019
Étudier l’histoire de France à travers la publicité/ Вивчення історії Франції через рекламу
P Melnik
Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні …, 2018
2018
Рекламні тексти як основа вивчення французької фразеології на початковому етапі навчання
ПЮ Мельник
Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні …, 2017
2017
Jean-Philippe Rameau: le cœur et l’esprit en équilibre
P Melnik
Le Français dans le monde, 75-76, 2014
2014
Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі
ПЮ Мельник
Аспекти мовної підготовки майбутніх фахівців у сфері міжнародних відносин …, 2014
2014
Критерії відбору рекламних текстів для формування соціокультурної компетенції старшокласників
ПЮ Мельник
Філологічні студії Далівського університету. Мова і література в контексті …, 2013
2013
La France à travers la publicité. Volume I : навчальний посібник
P Melnik
К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20