Follow
Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти
Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти
Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Verified email at kspu.kr.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Вибрані питання загальної методики навчання фізики:[навч. посібн. для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.]
МІ Садовий, ВП Вовкотруб, ОМ Трифонова
Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард 252, 2013
1072013
Вивчення інформаційно-пошукових систем мережі Інтернет: навч.-метод. посіб.
ЮС Рамський, ОВ Рєзіна
Київ: РННЦ" ДІНІТ, 2004
472004
Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь учнів старшої школи в процесі навчання інформатики
ОВ Рєзіна
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2005
452005
Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання
МВ Головко
Нові технології навчання.–2001.–Вип 30, 89-98, 2001
452001
Інформаційно-цифровакомпетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід
ОМ Трифонова
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2 (173), 221-225, 2018
432018
Взаємозв'язки принципів науковості та наочності в умовах кредитно-модульної системи навчання квантової фізики студентів вищих навчальних закладів
ОМ Трифонова
Трифонова Олена Михайлівна.-Кіровоград, 2009.-216 с, 2009
392009
Окремі питання сучасної та традиційної фізики:[навч. посіб. для студ. пед. навч. закладів освіти]
МІ Садовий, ОМ Трифонова
Кіровоград: Вид-во ПП «Каліч ОГ, 2007
392007
Лабораторний практикум зі спецкурсу «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики»: посібник для студентів фізико-математичного факультету
СП Величко, ДВ Соменко, ОВ Слободяник
Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012
382012
Теоретичні та методичні основи становлення та розвитку фундаментальних ідей дискретності та неперервності в курсі фізики загальноосвітньої школи
МІ Садовий
Редакційно-видавничий центр Кіровоградського державного педагогічного …, 2001
362001
Становлення та розвиток фундаментальних ідей дискретності та неперервності у курсі фізики середньої школи
МІ Садовий
Кіровоград: Прінт-Імідж 201, 396, 2001
342001
Концептуальні положення щодо розробки педагогічних програмних засобів з фізики (з досвіду створення програмно-методичного комплексу «Фізика 8»)/Бугайов ОІ, Головко МВ, Коваль ВС
ОІ Бугайов
Комп’ютер у школі та сім’ї 8 (40), 13-16, 2004
332004
Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття
МІ Садовий, ОМ Трифонова
Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013
312013
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання курсу за вибором «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця»
ОР Алексєєва, ВМ Швирка, ЛЛ Бутенко, ІІ Курліщук
29*2019
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі
І Шахіна
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2013
292013
Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту [Монографія]
ВП Вовкотруб
К, 2002
292002
Формування предметної компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
ВВ Сіпій, ЮС Мельник
ТОВ" КОНВІ ПРІНТ", 2018
282018
Методична система навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах
НВ Подопригора
272016
Моделювання віртуального фізичного експерименту для систем дистанційного навчання в загальноосвітній і вищій педагогічній школах
МВ Головко, СЮ Крижановський, ВМ Мацюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 36-48, 2015
262015
Програмно-методичний комплекс „Фізика-8”
ОІ Бугайов, МВ Головко, ВС Коваль
Фізика та астрономія в шк, 22-27, 2005
262005
Комп’ютерне моделювання процесів в атомному ядрі
МВ Хомутенко, МІ Садовий, ОМ Трифонова
Інформаційні технології і засоби навчання, 78-92, 2015
252015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20