Підписатись
Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти
Лабораторія дидактики фізики, технологій та професійної освіти
Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
Підтверджена електронна адреса в kspu.kr.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Вибрані питання загальної методики навчання фізики
МІ Садовий, ВП Вовкотруб, ОМ Трифонова
Кіровоград: ЦОП «Авангард, 2013
1142013
Суспільно-політичні організації та рухи України в період Другої Світової Війни: 1939-1945 рр
МЛ Головко
Олан, 2004
572004
Інформаційно-цифровакомпетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід
ОМ Трифонова
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2 (173), 221-225, 2018
532018
Вивчення інформаційно-пошукових систем мережі Інтернет: навч.-метод. посіб.
ЮС Рамський, ОВ Рєзіна
Київ: РННЦ" ДІНІТ, 2004
512004
Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь учнів старшої школи в процесі навчання інформатики
ОВ Рєзіна
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2005
502005
Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання
МВ Головко
Нові технології навчання.–2001.–Вип 30, 89-98, 2001
462001
Окремі питання сучасної та традиційної фізики:[навч. посіб. для студ. пед. навч. закладів освіти]
МІ Садовий, ОМ Трифонова
Кіровоград: Вид-во ПП «Каліч ОГ, 2007
392007
Теоретичні та методичні основи становлення та розвитку фундаментальних ідей дискретності та неперервності в курсі фізики загальноосвітньої школи
МІ Садовий
Редакційно-видавничий центр Кіровоградського державного педагогічного …, 2001
392001
Лабораторний практикум зі спецкурсу «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики»: посібник для студентів фізико-математичного факультету
СП Величко, ДВ Соменко, ОВ Слободяник
Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012
372012
Взаємозв'язки принципів науковості та наочності в умовах кредитно-модульної системи навчання квантової фізики студентів вищих навчальних закладів
ОМ Трифонова
372009
Концептуальні положення щодо розробки педагогічних програмних засобів з фізики (з досвіду створення програмно-методичного комплексу “Фізика 8”)
О Бугайов, МВ Головко, ВС Коваль
Комп’ютер у школі та сім’ї 8 (40), 13-16, 2004
362004
Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття
МІ Садовий, ОМ Трифонова
Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013
352013
Становлення та розвиток фундаментальних ідей дискретності та неперервності у курсі фізики середньої школи
МІ Садовий
Кіровоград: Прінт-Імідж 201, 396, 2001
352001
Освітні втрати в період воєнного стану: проблеми діагностики та компенсації
ОМ Топузов, МВ Головко, ОІ Локшина
Український педагогічний журнал 1, 5-13, 2023
342023
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання курсу за вибором «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця»
ОР Алексєєва, ВМ Швирка, ЛЛ Бутенко, ІІ Курліщук
32*2019
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі
І Шахіна
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2013
322013
Програмно-методичний комплекс „Фізика-8”
ОІ Бугайов, МВ Головко, ВС Коваль
Фізика та астрономія в шк, 22-27, 2005
322005
Формування предметної компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
ВВ Сіпій, ЮС Мельник
ТОВ" КОНВІ ПРІНТ", 2018
302018
Моделювання віртуального фізичного експерименту для систем дистанційного навчання в загальноосвітній і вищій педагогічній школах
МВ Головко, СЮ Крижановський, ВМ Мацюк
Інформаційні технології і засоби навчання, 36-48, 2015
302015
Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту [Монографія]
ВП Вовкотруб
К, 2002
302002
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20