Подписаться
Olena Parkhomenko
Название
Процитировано
Процитировано
Год
ЧИННИКИ І НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ПОЛІТИКИ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ
OS Parkhomenko
Ефективна економіка, 2014
9*2014
ОЦЕНКА ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ПОТЕНЦИАЛА КАК ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ
ЧЛФ Пархоменко Е.С.
БІЗНЕС-ІНФОРМ, 107-109, 2012
8*2012
Перспективи та інструменти розвитку малого та середнього підприємництва в Україні
ОС Пархоменко, ЯО Віталіївна
Бизнес Информ, 101-105, 2017
62017
«ФІНАНСОВА БЕЗПЕКА» ТА «ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА»: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ПОНЯТЬ
ОС Пархоменко, ОМ Жолтікова
Ефективна економіка, 2015
42015
Innovation as a factor of the development of territorial communities
VV Varuk, AO Kramarenko, VA Lunova, OS Parkhomenko
International Journal of Engineering & Technology 7 (4.3), 545-549, 2018
32018
Напрями управління ліквідністю машинобудівних підприємств України
КС Білявцева, ОС Пархоменко
Бізнес Інформ, 199-203, 2013
32013
Система державного регулювання дивідендної політики підприємств
ОС Пархоменко
Економіка та держава, 64-66, 2010
32010
Complex synthesis of factors for modern development of welfare of territorial communities
V Varuk, O Parkhomenko
SHS Web of Conferences 67, 06055, 2019
22019
Аналіз використання оборотних активів на машинобудівних підприємствах України
ДЮР Пархоменко О.С.
Глобальні та національні проблеми економіки, 546-549, 2015
22015
Аналіз світового досвіду державного регулювання дивідендної політики підприємств
ОС Пархоменко
Економіка та держава, 27-29, 2012
22012
Комплексна оцінка ефективності дивідендної політики підприємств
ОС Пархоменко
Science, 17, 2010
22010
Краудфандинг як альтернативний варіант фінансування стартапів в Україні
ОВ Ярмош, АО Міхайліченко, ОС Пархоменко
Соціальна економіка, 140-144, 2017
12017
Фактори та основні умови формування дивідендної політики на українських підприємствах
О Пархоменко
Економічний аналіз, 284-288, 2012
12012
PROVISION OF GLOBAL SUSTAINABLE DEVELOPMENT AS A FACTOR IN THE FORMATION OF LOCAL WELFARE
O Parkhomenko, O Iarmosh
Baltic Journal of Economic Studies 9 (5), 206-214, 2023
2023
Innovative Technologies for Company Marketing Process–From 4P to 4E: The Case of LEGO Group
O Parkhomenko, O Iarmosh
2022
ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
НДМ Пархоменко О.С.
Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор», 79-84, 2021
2021
STATE MEDICAL PROVISION AND HEALTH FINANCING IN uKRAINE AS COMPARED TO THE ExPERIENCE OF WESTERN
I Neskorodieva, V Rodchenko, O Parkhomenko
2021
МЕДІАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ
АКО Пархоменко О. С.
ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ …, 2020
2020
Mediation as a Component of Conflict Management: Experience of European Union Countries and its Implementation In Ukraine
OS Parkhomenko, II Neskorodieva, YN Kvitka, KE Babenko
Adaptive Management: Theory and Practice. Series Economics 7 (14), 2019
2019
Methodical Approach to the Implementation of Brand Management Procedure in Non-Commercial Sector Organizations
O Parkhomenko, T Koval
Social economics 56, 151-159, 2018
2018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20