Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування (на матеріалі курсу" Загальна біологія") ЯС Фруктова Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2003 | 23 | 2003 |
Сучасні форми позакласної роботи з учнями ЯС Фруктова Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 181-186, 2006 | 16 | 2006 |
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти ВП Покась, ЯС Фруктова Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 70-74, 2013 | 12 | 2013 |
До питання проектування сучасного освітнього середовища ЯС Фруктова Освітнє середовище як методична проблема: зб. наук. пр.–Херсон: Вид-во ХДУ …, 2006 | 12 | 2006 |
Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема ЯС Фруктова 1025-річчя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи: зб …, 2014 | 11 | 2014 |
Методика навчання біології та природознавства: практикум для студ. вищ. пед. навч. закл. біол. спец ІВ Мороз, АД Гончар, ТЄ Буяло, ОА Цуруль, ЯС Фруктова Київ: НПУ ім. МП Драгоманова, 2010 | 11 | 2010 |
Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: соціокомунікаційний аспект ЯС Фруктова Вісник Луганського Національного Університету імені Тараса Шевченка, 235-244, 2015 | 10 | 2015 |
Методика навчання біології. Практикум. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів біологічних спеціальностей/За ред. ІВ Мороза ІВ Мороз, АД Гончар, ТЄ Буяло, ОА Цуруль, ЯС Фруктова К.: НПУ імені МП Драгоманова 90, 2005 | 7 | 2005 |
Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа. Інтегровані комунікації АЛ Лісневська, ЯС Фруктова Інтегровані комунікації= Integrated communications, 2019 | 4 | 2019 |
Сучасні підходи щодо окреслення соціально-комунікативної компетентності фахівців ЯС Фруктова Вища освіта України 1 (3), 76-79, 2012 | 3 | 2012 |
Психолого-педагогічні основи адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ ЯС Фруктова РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 0 | 2 | |
Внешний имидж Украины через призму зарубежных СМИ ЯС Фруктова Издательский центр БГУ, 306-311, 2016 | 1 | 2016 |
До проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів біології: теоретико-методологічний та практичний аспекти ЯС Фруктова Педагогічний альманах, 200-207, 2014 | 1 | 2014 |
Самопізнання як базовий конструкт формування професійної компетентності фахівців з журналістики та інформації ЯС Фруктова Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 288-295, 2014 | 1 | 2014 |
РОЛЬОВА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК БАЗОВИЙ КОНСТРУКТ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТ НОСТІ ФАХІВЦЯ YS Fruktova Continuing Professional Education: Theory and Practice, 72-79, 2013 | 1 | 2013 |
Професійна медіаосвіта педагогів провідних країн Європи: історія та сьогодення ГГВ Фруктова Яна Станіславівна http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31997/1/H_Horbenko_NPP.pdf, 2020 | | 2020 |
РОЛЬ МЕДІА У ФОРМУВАННІ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ ФЯ Станіславівна http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/13498/1 …, 2019 | | 2019 |
Гендерна проблематика у змісті медіаосвіти журналістів: теоретичний та практичний аспект ЯС Фруктова Медіапростір: проблеми і виклики сьогодення : матеріали Всеукр. наук.-практ …, 2018 | | 2018 |
МІФОЛОГІЧНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНОГО КОМУНІКАТИВНОГО ПРОСТОРУ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ЯС Фруктова Сучасна журналістика і гібридна війна: виклики, місія, перспективи …, 2018 | | 2018 |
Фундаментализация содержания образовательных программ профессиональной подготовки журналистов оку «Бакалавр» на основе компетентностного похода ЯС Фруктова Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, 55-59, 2016 | | 2016 |