Особливості професійної підготовки вчителів фізичного виховання в Німеччині (на прикладі фахових ВНЗ землі Баварія) ОВ Гайдук Physical education, sport and health culture in modern society, 10-16, 2013 | 14 | 2013 |
Розроблення й застосування екоорієнтованих педагогічних технологій для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, аграрної галузей та сфери … ОВ Гайдук, ТМ Герлянд, АА Каленський, ТВ Пятничук ІПО НАПН України, 2022 | 9 | 2022 |
Основные этапы профессиональной подготовки учителей физической культуры в высших учебных заведениях Германии ОВ Гайдук Вестник Удмуртского университета. Серия «Философия. Психология. Педагогика …, 2014 | 4 | 2014 |
Тенденції професійної підготовки педагогів фізичного виховання у Німеччині ГО В. ІПТО НАПН України, 2020 | 3* | 2020 |
Характеристика сучасного стану професійної підготовки педагогів фізичного виховання в Німеччині ОВ Гайдук Praha:«Education and Science» sro, 2013 | 3 | 2013 |
Модель формування у майбутніх фахівців професійної компетентності, орієнтованої на сталий розвиток Н Кулалаєва, О Гайдук Професійна педагогіка, 23-31, 2022 | 2 | 2022 |
Методична система професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з елементами дуальної форми навчання ГО Кулалаєва Н. Професійна педагогіка 1 ((22)), С. 96–103., 2021 | 2 | 2021 |
Збірник освітніх кейсів із фізіології харчування та безпеки праці кухарів: практичний посібник ОВ Гайдук, І Дрозіч, АА Каленський, ОВ Лапа Інститут професійної освіти НАПН України, 2023 | 1 | 2023 |
Методичні засади впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників будівельної, машинобудівної галузей, сфери … ОВ Гайдук, ТМ Герлянд, ДВ Гоменюк, НВ Кулалаєва, ТВ Пятничук, ... ІПО НАПН України, 2023 | 1 | 2023 |
Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників в умовах дуальної форми навчання: європейський досвід Н Кулалаєва, О Гайдук Професійна педагогіка 1 (24), 71-80, 2022 | 1 | 2022 |
Становлення та розвиток професійної підготовки педагогів фізичного виховання в Німеччині (XVIII–XX ст.) ОВ Гайдук, ОВ Гайдук ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016 | 1 | 2016 |
Професійна компетентність педагогів фізичного виховання ОВ Гайдук Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2015 | 1 | 2015 |
Особливості зародження та розвитку професійної підготовки педагогічних кадрів з фізичної культури в Німеччині в ХІХ–на початку ХХ ст. ОВ Гайдук Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2013 | 1 | 2013 |
Професійна підготовка педагогів фізичного виховання в Німеччині: характеристика та сучасний стан дослідження ОВ Гайдук Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2012 | 1 | 2012 |
ПЩГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В НІМЕЦЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: РЕАЛІЗАЦІЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ОВ Гайдук | 1 | |
Cталий розвиток у професійній освіті: зарубіжний досвід ОВ Гайдук, АА Каленський Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2023 | | 2023 |
ПРОЄКТУВАННЯ ЯКІСНОГО ОСВІТНЬО-ВИРОБНИ-ЧОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРО-ФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ В УМОВАХ ДУАЛЬ-НОГО НАВЧАННЯ Н Кулалаєва, О Гайдук Професійна педагогіка 2 (27), 107-119, 2023 | | 2023 |
Професійна освіта для сталого розвитку: європеський досвід ОВ Гайдук Крок, 2023 | | 2023 |
Екоорієнтовані педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників сфери ресторанного господарства О Гайдук ІПО НАПН України, 2023 | | 2023 |
Розвиток екоорієнтованих технологій у професійній освіті ОВ Гайдук ІПО НАПН України 3 (4), 42-45, 2022 | | 2022 |