Подписаться
Вікторія Макарова
Вікторія Макарова
Сумський національний аграрний університет, кафедра маркетингу та логістики
Подтвержден адрес электронной почты в домене snau.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Ефективність використання земельних угідь с.-г. підприємствами
ВВ Макарова
Економічний простір: зб. наук. пр, 284-290, 2011
162011
Organizational and economic regulation of the grain market in conditions of sustainable development
MO Lyshenko, NO Makarenko, VV Makarova, VA Mushtay
Journal of Environmental Management and Tourism 9 (1), 95-104, 2018
112018
Методологічні основи наукового дослідження стратегічних напрямів діяльності підприємств за концепції маркетингу відносин
В Муштай, М Лишенко, В Макарова
Економіка та суспільство, 2022
92022
Competitiveness and Advantages of Camelina sativa on the Market of Oil Crops
Y Hryhoriv, M Lyshenko, A Butenko, V Nechyporenko, V Makarova, ...
Polskie Towarzystwo Inżynierii Ekologicznej (PTIE)–Відділення польського …, 2023
82023
Land management’s development in the period of land relations reform in Ukraine
A Mykhailov, V Makarova, N Kapinos, N Petrova
Studies of Applied Economics 38 (4), 2020
72020
Напрями формування позитивного іміджу підприємства
ІВ Говорун, ВВ Макарова
Інфраструктура ринку, 204-209, 2019
72019
Зарубіжний досвід функціонування ринку земель сільськогосподарського призначення
ВВ Макарова
URL: http://www. rusnauka. com/21_DNIS_2009/Economics/49110. doc. ht m, 0
5
Моделювання бізнес-процесів організації: сутність, складові та методологія впровадження в умовах формування глобальної економіки стійкого розвитку
ІГ Фадєєва, НВ Орлова, ВВ Макарова
Академічні візії, 2023
42023
Концептуальні засади структуризації системи сільськогосподарського землекористування: еколого-економічна модель [монографія]
ВВ Макарова
Університетська книга, 2019
42019
Інсайт-технологія при формуванні купівельної поведінки споживачів в умовах запровадження маркетингу відносин
ВВ Макарова, ВА Муштай
Агросвіт, 20-26, 2022
32022
Теорія обмежень: сфера продуктивного землекористування [монографія]
ВВ Макарова
Університетська книга, 2019
32019
Формування та оцінка ефективності маркетингового комплексу на промислових підприємствах
ВВ Макарова
Приазовський економічний вісник, 70-77, 2018
32018
INFORMATION IN MARKETING SYSTEMS.
O Borysenko, O Teletov, V Makarova
Marketing & Management of Innovations, 2017
32017
Екологічний компроміс як інструментарій раціоналізації і сталого використання земельно-природного ресурсу
ВВ Макарова, ВВ Макарова
Національний університет ім. ВО Сухомлинського, 2016
32016
Еколого-економічні обмеження розвитку земельно-орендних відносин в сільськогосподарському виробництві
ВВ Макарова, ВВ Макарова
Режим доступу: http://essuir. sumdu. edu. ua, 2015
32015
Ecological and economic study of wheat winter varieties by different geographical origin
M Sobko, Y Butenko, G Davydenko, O Solarov, V Pylypenko, V Makarova, ...
Ecological Engineering & Environmental Technology 24 (1), 12-21, 2023
22023
ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ CUSTOMER LOYALTY AS AN OBJECT OF MARKETING MANAGEMENT
ВВ Макарова
2*2022
Принцип Парето в контексті організації сталого аграрного землекористування
ВВ Макарова
22020
Ефект «декаплінгу» в контексті організації сталого сільськогосподарського землекористування
ВВ Макарова, ВВ Макарова
22020
Система землекористування: Інформаційно-обмежувальний підхід
ВВ Макарова
Університетська книга, 2017
22017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20