Подписаться
Пригара Ольга Юріївна / Olga Prygara
Пригара Ольга Юріївна / Olga Prygara
доцент, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Подтвержден адрес электронной почты в домене univ.net.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: підручник
АО Старостіна, ВА Кравченко, ОЮ Пригара
К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф 480, 2012-480, 2012
1052012
Маркетинговi дослiдження нацiональних i мiжнародних ринкiв: Пiдручник
АО Старостiна, ВА Кравченко, ОЮ Пригара
252012
Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків
А Старостіна, В Кравченко, О Пригара
Маркетинг в Україні, 40-44, 2007
162007
Механізм розробки інноваційної стратегії розвитку підприємства
ОЮ Пригара
Ефективна економіка, 2018
92018
Mechanisms for attracting foreign investment in the agrarian sector of Ukraine
T Nagachevska, M Apostol, I Fedun, O Kuzioma, O Prygara
International Conference on Business and Technology, 960-976, 2020
82020
Методика аналізу привабливості міжнародних товарних ринків в умовах глобалізації світогосподарських процесів
О Пригара
Міжнародна економічна політика, 54-80, 2006
82006
Модель інноваційного розвитку сучасного підприємства
ТВ Нагачевська, ОЮ Пригара
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2018
62018
Model of innovative development of a modern enterprise
O Prygara, T Nagachevska
Вестник Киевского национального университета имени Тараса Шевченко …, 2018
42018
Формування міжнародного туристичного бренду України на європейському ринку
ВВ Журило, ОЮ Пригара
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2017
42017
Конструювання економічної категорії міжнародне позиціонування товару та механізм розробки стратегії позиціонування на міжнародному ринку
ОЮ Пригара, ВВ Журило
Інтелект XXI, 23-30, 2017
42017
Механізм розробки стратегії cегментування міжнародних ринків
O Prygara, V Zhurylo
Економічний аналіз 30 (1 (1)), 166-182, 2020
32020
Система маркетинговой информации в исследовании привлекательности международных рынков
О Пригара
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2013
32013
Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях
А Старостіна, О Пригара
Маркетинг в Україні, 4-9, 2012
32012
International Positioning Strategy of Ukrainian Advertising Service Companies on European Media Market.
VV ZHURYLO, OY PRYGARA
Journal of Applied Economic Sciences 13 (2), 2018
22018
Influence of marketing communicative strategies on consumer behaviour: a case of the high-technology market of Ukraine
V Zhurylo, O Prygara
Baltic journal of economic studies 3 (3), 4-12, 2017
22017
MARKETING STRATEGIES FOR BUSINESS RESILIENCE DURING WARTIME IN UKRAINE: OVERCOMING CHALLENGES
O Prygara, L Yarosh-Dmytrenko
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 176-186, 2023
12023
Міжнародна ринкова стратегія діяльності підприємств української машинобудівної галузі на ринках Центральної та Східної Європи
ОЮ Пригара, ЛО Ярош-Дмитренко
Мукачевський державний університет, 120-126, 2018
12018
Методика оцінювання ризиків міжнародної діяльності підприємства
ОЮ Пригара, ЛО Ярош-Дмитренко
Бізнес Інформ, 83-87, 2012
12012
Привабливість міжнародних ринків для українських виробників машинобудівної галузі
О Пригара, Л Ярош-Дмитренко
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2012
12012
STRATEGY FOR PROMOTING INNOVATIVE PRODUCTS IN INTERNATIONAL MARKETS.
O PRYGARA, T NAGACHEVSKA, A STAROSTINA, O KUZIOMA, ...
Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research 13 (1), 2023
2023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20