Підписатись
Наталія Колодненко, Nataliia Kolodnenko, Н.В.Колодненко
Наталія Колодненко, Nataliia Kolodnenko, Н.В.Колодненко
доцент кафедри маркетингу та логістики
Підтверджена електронна адреса в snau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Formuvannya digital-stratehiyi kompaniyi [Formation of the company's digital strategy]
NV Kolodnenko
Ukrayinsʹkyy zhurnal prykladnoyi ekonomiky 7 (4), 10-15, 2022
62022
Harmony of the sectoral structure of agrarian enterprises of Ukraine: methodological approach to assessment
Y Danko, I Koshkalda, O Trihub, A Halynska, N Kolodnenko
Test: Engineering & Management 83, 14833-14840, 2020
62020
Hryhoriv Ya. Ya., Turak O. Yu., Turak OD (2021)
UM Karbivska, NV Kolodnenko, NM Asanishvili, IM Malinovskaya, ...
Economic and energy efficiency of growing cerea l grasses. Mod Phytomorphol …, 0
3
Weed infestation of winter wheat in organic crop rotation and economic efficiency of its cultivation
M Sobko, S Medvid, S Amons, E Zakharchenko, V Nechyporenko, I Masyk, ...
Modern Phytomorphology. 2023. Vol. 17. Issue 5. P. 127-131. DOI: 10.5281 …, 2023
12023
Economic and energy efficiency of growing Camelina sativa under conditions of precarpathians of Ukraine
Y Hryhoriv, A Butenko, V Trotsenko, V Onychko, L Kriuchko, A Hotvianska, ...
Andrew Novikoff (Andriy Novikov) State Natural History Museum NASU, 2022
12022
Управління брендингом адміністративно-територіальних утворень у системі соціально-економічного розвитку
НВ Колодненко
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2020
12020
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ РИЗИКАМИ ЯК ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ АГРОБІЗНЕСУ
НВ КОЛОДНЕНКО, ТВ УСТІК
Вісник Херсонського національного технічного університету, 306-313, 2024
2024
ЗАПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ
Т УСТІК, Н КОЛОДНЕНКО
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 326 (1), 208-214, 2024
2024
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У СФЕРІ ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я
Н Колодненко
Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ», 61-62, 2023
2023
МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
КР Губар
ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ СЬОГОДЕННЯ В СФЕРІ ПРИРОДНИЧИХ, ГУМАНІТАРНИХ ТА ТОЧНИХ …, 2023
2023
Олександра Валеріївна МАНДИЧ
АО НАУМЕНКО
Український журнал прикладної економіки та техніки Ukrainian Journal of …, 2022
2022
ФОРМУВАННЯ DIGITAL-СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ FORMATION OF THE COMPANY'S DIGITAL STRATEGY
ОВ Мандич, НМ Бабко, ТВ Устік, НВ Колодненко
Український журнал прикладної економіки та техніки Ukrainian Journal of …, 2022
2022
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ КОМЕРЦІЙНИХ ЗУСИЛЬ (ЗБУТОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ) НА ПІДПРИЄМСТВІ EFFICIENCY OF APPLICATION OF THE CONCEPT OF …
МО Лишенко, НВ Колодненко
2022
Economic and energy efficiency of growing Cereal grasses
UM Karbivska, NV Kolodnenko, NM Asanishvili, AV Holodna, HS Konyk, ...
Modern Phytomorphology. 2021. Vol. 15. P. 121-125., 2021
2021
Improvement of the method for producing confitures
A Zahorulko, A Zagorulko, B Liashenko, I Gordienko
BIO Web of Conferences 40, 02008, 2021
2021
Особливості маркетингового управління брендингом території
КВ Блюмська-Данько, НВ Колодненко
Bulletin of Sumy National Agrarian University, 105-110, 2020
2020
Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад
НВ Колодненко
Bulletin of Sumy National Agrarian University, 98-100, 2019
2019
Ксенія Валеріївна БЛЮМСЬКА-ДАНЬКО
НВ КОЛОДНЕНКО
2019
ПРАВОВІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
НВ Колодненко
Редакційна колегія, 108, 2018
2018
PhD, Associate Professor Of Marketing And Logistics Department, Sumy National Agrarian University Nataliia Kolodnenko Postgraduate Student Of Marketing And Logistics Department
K Bliumska-Danko
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20