Підписатись
Olga Voropai (Ольга Воропай)
Olga Voropai (Ольга Воропай)
National University of Kyiv-Mohyla Academy
Підтверджена електронна адреса в ukma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу
Л Пан, О Абрамович
322008
Increasing Competitiveness of Higher Education in Ukraine Through Value Co-Creation Strategy
O Voropai, K Pichyk, N Chala
Economics & Sociology 12 (4), 228-240, 2019
232019
Асортиментна політика підприємства як елемент стратегії холістичного маркетингу
ОК Абрамович
Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія «Економіка, 138-146, 2009
122009
Customer centric marketing strategy for universities
O Voropai
72018
Customer centric marketing strategy for universities
O Voropai
72018
Баланс кар’єри та особистого життя (на прикладі працівників закладів вищої освіти)
O Humenna, A Humenna, O Voropai
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки 5 (1), 41-47, 2020
3*2020
Value Co-creation Management: Aspects of Students' Involvement at Ukrainian Universities
O Voropai
32016
Необхідність врахування факторів споживчого вибору під час розробки стратегії компанії
ОК Абрамович
НТУУ" КПІ", 2009
32009
Сучасні дослідження категорії корисності та її роль у визначенні поведінки споживачів
ОК Абрамович
Науковий збірник праць «Теорія макро-і мікроекономіки».–Академія …, 2007
22007
Neuromarketing Research on Individual Responses to Artwork: Implications for Galleries
N Chala, K Pichyk, O Voropai
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки 6 (1), 122-129, 2021
12021
Методичний підхід до побудови комунікативної підсистеми підприємства за принципами холістичного маркетингу
ОК Абрамович
Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія, 202-205, 2010
12010
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНОЮ СТРАТЕГІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА Спеціальність 08.00. 04–економіка та управління підприємствами (за видами економічної …
ОК АБРАМОВИЧ
1
PRACTICE OF NEUROMARKETING RESEARCH ON ARTWORK CONSUMPTION: LITERATURE REVIEW AND MARKETING MANAGEMENT PERSPECTIVE
N CHALA, K PICHYK, OK VOROPAI
ВІСНИК, 1159, 2021
2021
Tertiary education and stakehoder’s needs in Ukraine: what institutions can learn corporations
O Voropai
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020
2020
USING SOCIAL MEDIA TO COMMUNICATE THE PROBLEM OF ACADEMIC INTEGRITY: UNIVERSITIES’PERSPECTIVE
O Voropai
Збірник наукових есе учасників наукового стажування, 36, 2020
2020
Управління процесом спільного створення цінності: аспекти взаємодії зі студентами в університетах України
O Voropai
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки 1 (1), 30-34, 2016
2016
Value Co-Creation: University Management Chalenger in Ukraine
O Voropai, A Abramovych
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–17