Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти НІ Білик, ВВ Пилипенко, СП Шостя Імідж сучасного педагога, 15-20, 2020 | 11 | 2020 |
Філософія освітніх проектів формування цифрової грамотності СП Шостя Вісник ХНПУ імені ГС Сковороди" Філософія" 1 (48), 189-200, 2018 | 2 | 2018 |
Розвиток цифрової компетентності учителів у контексті європейських стандартів С Шостя Адреса редакційної колегії, 105, 2019 | 1 | 2019 |
Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників Полтавської області в умовах викликів війни СП Шостя, ВВ Пилипенко | | 2023 |
Лекція 1.17. ЦИФРОВА ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА: ПРИНЦИПИ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВА СП ШОСТЯ Рекомендовано вченою радою Полтавського обласного інституту післядипломної …, 2021 | | 2021 |
Текстовий редактор СП Шостя | | 2021 |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій при формуванні творчого мислення учнів СП Шостя Вісник Харківського національного педагогічного університету імені ГС …, 2018 | | 2018 |
Курикулумна стандартизація цифрової грамотності СП Шостя Полтава: ПУЕТ, 2017 | | 2017 |
Метапредметний аспект розвитку навчального предмета інформатика СП Шостя Постметодика, 28-35, 2016 | | 2016 |
Щодо оволодіння ік-компетентностями учасниками освітнього процесу в контексті підвищення якості освіти СП Шостя Полтава: ПУЕТ, 2015., 2015 | | 2015 |
Формування інформаційно-освітнього середовища ЗНЗ як фактор ефективного управління СП Шостя Постметодика, 28-31, 2012 | | 2012 |
Синергетика освіти, для освіти, в освіті ЕБ Яворський, СП Шостя Що означає Барбі в українському строї?, 80, 2003 | | 2003 |
Машинне навчання СП Шостя | | |
До питання опису цифрової компетентності педагогічних працівників Нової української школи СП Шостя | | |
Робототехніка як засіб формування в учнів навиків і умінь майбутнього СП Шостя | | |