Філософія освітніх проектів формування цифрової грамотності СП Шостя Вісник ХНПУ імені ГС Сковороди" Філософія" 1 (48), 189-200, 2018 | 2 | 2018 |
Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти НІ Білик, ВВ Пилипенко, СП Шостя Імідж сучасного педагога, 15-20, 2020 | 1 | 2020 |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ СП Шостя Вісник ХНПУ імені ГС Сковороди" Філософія", 177-189, 2019 | | 2019 |
РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ С ШОСТЯ Адреса редакційної колегії, 105, 2019 | | 2019 |
Курикулумна стандартизація цифрової грамотності СП Шостя Полтава: ПУЕТ, 2017 | | 2017 |
Метапредметний аспект розвитку навчального предмета інформатика СП Шостя Постметодика, 28-35, 2016 | | 2016 |
Щодо оволодіння ік-компетентностями учасниками освітнього процесу в контексті підвищення якості освіти СП Шостя Полтава: ПУЕТ, 2015., 2015 | | 2015 |
Робототехніка як засіб формування в учнів навиків і умінь майбутнього СП Шостя | | 2015 |
Формування інформаційно-освітнього середовища ЗНЗ як фактор ефективного управління СП Шостя Постметодика, 28-31, 2012 | | 2012 |
Синергетика освіти, для освіти, в освіті ЕБ Яворський, СП Шостя Що означає Барбі в українському строї?, 80, 2003 | | 2003 |