Підписатись
Юлія Захарченко
Юлія Захарченко
Компанія ДТЕК, НТУ "Дніпровська політехніка"
Підтверджена електронна адреса в nmu.one
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах
ЮВ Захарченко
Хмельницький національний університет, 2018
92018
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус, ТВ Ільченко, ЮВ Захарченко
Журнал “Агросвіт”-наукове фахове видання з питань економіки, 2014
82014
TOPICAL PROBLEMS CONCERNING BOTH METHODS AND ECONOMY TO DEVELOP MINERAL DEPOSITS
O Vagonova, T T. Mormul, Y Zakharchenko, N Romaniuk, L Kasianenko
Mining of Mineral Deposits, 82-89, 2018
62018
Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кадирус, ЮВ Захарченко
Агросвіт, 25-31, 2013
62013
Система прогнозування зміни за часом кількісних показників запасів
ЮВ Захарченко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2015
52015
Обґрунтування доцільності поглиблених досліджень продукції еколого-економічних систем
ЮВ Захарченко
Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету, 182-185, 2013
32013
Features of Providing Engineering and Infrastructure Objects with Geospatial Information
S Vynohradenko, A Siedov, M Trehub, Y Zakharchenko, Y Trehub
22023
Вплив концепції маркетингу 4.0 на функціонування конкурентного ринку електроенергії України
ТВ Куваєва, ЮВ Захарченко
ЕКОНОМІЧНИЙ ВІСНИК, 159-170, 2022
22022
Основні шляхи та резерви потенціалу розвитку морських портів України
СС Свірідова, СС Свиридова, Ю Захарченко, Ю Захарченко
Економіка: реалії часу, 91-98, 2021
22021
Professional training of marketing specialists: foreign experience
Y Zakharchenko
Comparative professional pedagogy, 51-55, 2017
22017
КОМПЛЕКСНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ЮВ Захарченко
Slovak international scientific journal, 27-30, 2017
22017
Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності аграрних підприємств
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус, ТВ Ільченко, ЮВ Захарченко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2014
22014
Маркетинг освітніх послуг
ТМ Чумаченко, ЮВ Джига
Науковий вісник Національного гірничого університету, 13-15, 2004
22004
Розвиток критичного мислення як умова формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
ЮВ Захарченко
Науковий журнал «Молодий вчений», 444-447, 2017
12017
Критерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
ЮВ Захарченко
Хмельницький національний університет, 2017
12017
Професійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентності
ЮВ Захарченко
Міжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені МП Драгоманова, 2017
12017
Формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»
ЮВ Захарченко
12017
Педагогічне моделювання формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу: теоретичний аспект
ЮВ Захарченко
Київська наукова організація педагогіки та психології, 2017
12017
Спрямованість на дослідницьку діяльність як важливий чинник успішної роботи майбутніх маркетологів в умовах невизначеності
ЮВ Захарченко
Наукові записки. Серія педагогічні науки, 121-128, 2017
12017
Констатувальний етап дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
ЮВ Захарченко
Педагогічний альманах: збірник наукових праць, 140–146, 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20