Українська фортепіанна школа ХХ століття в контексті розвитку музичної педагогіки: історико-методологічні та теоретико-технологічні аспекти:[монографія] НП Гуральник НП Гуральник Монография, 1-460, 2007 | 72* | 2007 |
Українська фортепіанна школа XX століття в контексті музичної педагогіки: історико-методологічні та теорєтико-тєхнологічні аспекти НП Гуральник Національний педагогічний університет імені МП Драгоманова, 2007 | 38 | 2007 |
Науково-педагогічна школа піаністів у теорії та практиці музичної освіти і виховання НП Гуральник Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011 | 35 | 2011 |
Історія музичної освіти України НП Гуральник Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2015 | 25 | 2015 |
РАЗВИТИЕ УКРАИНСКОЙ ФОРТЕПИАННОЙ ШКОЛЫ В ХХ СТ. МУЗЫКАЛЬНО-ПРОСВЕТИТЕЛЬСКИЕ ТРАДИЦИИ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ОРИЕНТИРЫ N Guralnik Ars inter Culturas, 43-59, 2013 | 15 | 2013 |
Новий погляд на інтеграційні процеси в класі фортепіано НП Гуральник Теорія і методика мистецької освіти, 59-66, 2004 | 15 | 2004 |
Розвиток скрипкової школи Східної Європи ХХ століття: історія, теорія, методики НП Гуральник, ЗК В. Навчально-методичний посібник, 1-144, 2005 | 13 | 2005 |
Піаністи і музичне навчання в класі фортепіано: історія, теорія, практика НП Гуральник Проблеми педагогіки музичного мистецтва: Становлення і розвиток музично …, 2004 | 11 | 2004 |
Комплект типових навчальних програм з дисципліни «Основний музичний інструмент–фортепіано»[для студ. вищих навч. закладів музичної галузі в структурі педагогічної освіти] НП Гуральник Київ: НПУ, 2007 | 10 | 2007 |
Історичні завоювання фортепіанної школи у контексті розвитку української музичної культури ХХ століття: аналіз періодизацій Н Гуральник Історико-педагогічний альманах, 12-18, 2006 | 8 | 2006 |
Інтелектульно-творчий потенціал: науково-практична категорія в контексті фортепіанної школи НП Гуральник Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 27-38, 2005 | 8 | 2005 |
Феномен школи як предмет науково-теоретичного аналізу НП Гуральник Наука і сучасність 47, 30-40, 2005 | 7 | 2005 |
Українська фортепіанна школа 20 ст. в контексті музичної педагогіки: історико-методологічні та теоретико-технологічні аспекти:[монографія] НП Гуральник К, 2007 | 6 | 2007 |
Взаємодія загально-педагогічних та музично-педагогічних вмінь в діяльності педагога-музиканта НП Тимошенко (Гуральник) Українське музикознавство 25, 142-150, 1990 | 6 | 1990 |
Українська фортепiанна школа ХХ столiття у контекстi розвитку теорiї i практики музичної освiти НП Гуральник | 5 | 2007 |
Функціоеальна сутність української фортепіанної школи в парадигмі музично-педагогічної освіти НП Гуральник Теорія і методика мистецької освіти, 9-15, 2006 | 5 | 2006 |
Науковий статус методики в сучасній педагогічній парадигмі фортепіанної школи НП Гуральник Наука і сучасність 50, 3-12, 2005 | 5 | 2005 |
Теоретичні аспекти формування індивідуального стилю діяльності майбутнього викладача музики НП Тимошенко-Гкральник, ЮМ Найда Теорія і методика мистецької освіти, 17-23, 2003 | 5 | 2003 |
Музично-педагогічна думка в контексті історії розвитк4у педагогіки України ХХ століття НП Гуральник Наукові записки, 39-49, 2005 | 4 | 2005 |
Науково-теоретичне обґрунтування феномену власного стилю педагогічної діяльності музиканта НП Гуральник Наука і сучасність 46, 49-58, 2004 | 4 | 2004 |